Gå til innhold

Spøkelser - tror du på dem? Og har du dem i huset?

Plomma2

Anbefalte innlegg

Fan av det overnaturlige har jeg alltid vært.

Men selv om jeg er "fan", betyr det ikke at jeg ikke er skeptisk til det.

Jeg ønsker jo at det skal finnes aliens, spøkelser osv. Det krydrer hverdagen litt.

"Forsiktig hva du ønsker deg" sa en gang noen som åpenbart visste hva de snakka om.

Det har lenge foregått merkelige ting i huset der jeg bor.

Folk som går i dørene er en klassisk. Jeg har flere ganger vært oppe i stua og hort ytterdøra nede bli åpnet og lukket igjen. Vi har ganske bråkete ytterdør, så det kan man ikke ta feil av. Man lurer ikke på om den kom noen, men hvem som kom.

Samme svaret er alltid: ingen.

Jeg har også sett personer gå rundt. Men aldri på den, bare igjennom refleksjoner.

På rommet har jeg TV ved pcen. Ser man i den når den er av kan men se lyset ute i gangen.

Jeg har flere ganger sett på den tomme skjermen og sett en gammel damen i hvitt med kort krøllete hvitt hår gå fra ytterdøra og innover.

Dama jeg ser ligner forresten veldig mye på hun som eide huset og døde her, hvis jeg ikke husker helt feil.

På fredagen, så satt jeg oppe og hørte døra til brodern gå opp, så jeg trodde han kom hjem. Jeg gikk ned for å høre hvordan det sto til.

Der sto døra hans åpen. Den var lukket når jeg gikk opp ti minutter før.

Alt dette kan jo ha nesten logiske forklaringer.

Men idag ble jeg overbevist:

JEg lå på sofaen oppe og leste bok. Jeg la ned boka et sekund akkurat i tide til å se en fot, kledd i helt hvitt, gå forbi døra.

Paranoid som jeg er ble jeg litt redd og fant ut at å fordype seg i boka og glemme alt ville være best.

Men så etter et par minutter la jeg ned boka for å se om 'det' fortsatt var der, og da sto 'det' der og stirra på meg.

Det sto halveis bak døra så jeg klarte ikke se ansiktet, men jeg hylte som en liten jente. Det gikk så bortover gangen.

Jeg trodde jeg skulle dø.

Merksnodig nok så gikk reklamen for The ring 2 på TV samtidig.

Men jeg kan nå uten tvl si at spøkelser fins. I alle all her.

Noen andre som har noen historier?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
da sto 'det' der og stirra på meg

Fint. Sitter med ryggen mot døra så nå blei jeg litt paranoid :mad:

Har sett rare ting før.. Blant annet i dusjen ( :blush: ) Vet ikke hva det kom av, om det var lite blod til hjernen :whistle: eller om det var mye dugg der, men jeg er veldig sikker på at jeg så noe gjennom dusjforhenget. Det var helt hvitt, og ble borte etter et par sekunder.. Og det var kaldt der hvor jeg hadde sett det. (ganske rart med tanke på at det alltid er 25 grader ++ på badet)

Endret av Volcov
Lenke til kommentar

[EN KJEMPE SKUMMEL QUOTE] Noen andre som har noen historier? [/EN KJEMPE SKUMMEL QUOTE]

Jeg tror at det finnes noe unaturlig hær i verden slik som gjennferd og aliens osv. Det er jo litt dumt å tenke at det er bare en planet med liv på i hele universet. Jeg har opplevd, hørt, og følt gjenferd eller lignende.

Jeg er sikker på at noe som passer på meg og følger etter meg over alt.. Jeg har overnattet steder der mystiske ting har skjedd.

Hos faren min spøker det. Har kjent en hånd ta i meg noen ganger. Våknet en gang av at noe rørte meg, og når jeg var på tur til å sovne flere ganger så kjente det igjenn. (hadde stor puls da). Jeg har hørt fotskritt. Dørrer som har åpnet seg med et smell. Sett lysbrytere, radioer som slår seg av. Ting som har forsvunnet (Sikkert æ sjøl som har rotet det vekk, men hvem vet?) Min måte å takle dette på er å gi faen i det som skjer. Prøver å ikke tenke på det...

Konkusjon: Det finnes mye unaturlig mellom himmel og jord som inget hvet hva det er....

Endret av Navitas87
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...