adsfiklam Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 (endret) Hvilke av disse programmene er enklest å bruke? Tenker ikke på antall funksjoner, bare rett og slett hvilket som er enklest å bruke. Adobe Premiere 1.5 Pinnacle Liquid Edition Vegas 5 Takk Endret 15. mars 2005 av yrjan Lenke til kommentar
chma Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Skal det være enkelt så er vel ingen av programmene å foretrekke....om det er enkel videoredigering du skal bedrive....finnes det billigere og enkelere programmer. Grensesnittene i disse litt mer avanserte programmene er enkle og funksjonelle, ikke noe glorete opplegg som feks. Pinnacle studio har, ser ofte litt nakent ut, men det gjemmer seg mye i ett godt program som feks. Liquid Edition som jeg bruker selv. Lenke til kommentar
Dykkern Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Jeg synes Liquid Edition er enklere å bruke enn Premiere. Likevel foretrekker jeg Premiere. Vegas må andre svare for. Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2005 Jeg synes Liquid Edition er enklere å bruke enn Premiere.Likevel foretrekker jeg Premiere. Vegas må andre svare for. Da tror jeg at jeg går for Liquid Edition Lenke til kommentar
adonis Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 En ting som kan gjøre Liquid Edition enklere er jo at grensesnittet er på norsk. Bruker det selv, tror ikke du blir misfornøyd. /Øystein Lenke til kommentar
W Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Jeg synes Vegas 5 er enklere en Premiere. Pinnacle Liquid Edition har jeg ikke prøvd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå