Complexity Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 noen som vet om en side (eller flere) som man kan laste ned skriftyper... er lei alle di som orginalt ligger i windows.. tenker på skikkelig kule.. har sett en skrift med blodråper.. den var kul.. noen som vet hvor denn er? skal bruke skriftene i msn og det burde være både småe og store bokstaver.. helst slik man bare legger inn i c:\windows\fonts..... på forhond takk Lenke til kommentar
RayBay Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Du kan sjekke denne siden: Acid Fonts Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 ...og denne: Dafont.com Hundrevis av fonter.... mvh Pantera Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 fonts kan også lastes ned fra p2p-nettverk. en exe-fil der som heter graffiti-fonts er jo bra Lenke til kommentar
phsyco Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 skal bruke skriftene i msn Bare et lite tips der, selvom du har en egen skrift og ser den skrifta du har lagt inn vil mottakeren kun se en av standard skriftene Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2005 skal bruke skriftene i msn Bare et lite tips der, selvom du har en egen skrift og ser den skrifta du har lagt inn vil mottakeren kun se en av standard skriftene da så... kor kjedelig!!!!!!! Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 hei, jeg har et spørsmål, har lasta et par skrift typer (fonts) men hvordan legger jeg dem til word åssån??? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 16. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2005 tror bare du trenger å kopiere dem till mappa c:\windows\fonts og vist det er .zip fil så må du pakke denn ut først Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 mhmm det jeg har jort, men funker ikke Lenke til kommentar
whom Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Nå må dere ikke glemme at Win ofte kan bli betydelig tregere hvis man har mange fonts... Lurt å fjerne alle fontsene du ikke bruker utenom standard fontsene (6 stk eller no) fra WIN. Skal gjøre det her, men husker ikke navnet på de få standard fontsene som WIN bruker.. Noen? Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Alle som er i C:\Windows\Fonts er jo standard. Lenke til kommentar
whom Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Alle som er i C:\Windows\Fonts er jo standard. Jo, men er noen spessielle en helst ikke skal slette... Times osv. Lenke til kommentar
operaman Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Liker Ravie jeg, har den på alt i Windows Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 3 the Hard Way er bra. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 hei, jeg har et spørsmål, har lasta et par skrift typer (fonts) men hvordan legger jeg dem til word åssån??? Kontrolpanel > Skrifter > Fil > installer ny skrift Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå