Cool Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 Kan jeg ta av skjermen på min berbar og modde den slik at den kan kobles til paralell porten eller noe slikt? Har sett guider om slikt men ikke sånne skjermer. Hvis jeg tar den av får jeg den da på igjen senere? Hadde vert kult om det funka. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 som russeren sier i Coop rekalmen: "are you mad?!" men fra spøk til alvor..jeg ville iallefall ikke ha prøvd noe slikt, iallefall ikke hvis jeg skulle bruke den bærbare til noe... Lenke til kommentar
Cool Skrevet 28. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2002 Den berbare er en gammel Pentium3 450 som er ødelagt så den er ikke noe og samle på. Noen som har noen forslag om hvordan dette kan gjøres, eller har en link til ett nettsted som har gjort det. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 Det varierer fra maskin til maskin, skjermene kan være koplet på mange forskjellige måter, og du vil neppe klare å lage en kabel med kontakt som vil funke hvis ikke du har en spesifikk og detaljert guide til akkurat den modellen du har. Lenke til kommentar
Cool Skrevet 28. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2002 [ Denne Melding var redigert av: Cool på 2002-06-28 12:53 ] Lenke til kommentar
Cool Skrevet 28. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2002 Hvor kan jeg finne en slik guide da? Lenke til kommentar
Howie Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 Du må nok ha en LCD kontroller for det, slik de har på http://www.earthlcd.com. Det står ganske mye om dette i http://www.hardforum.com under Cool Cases (det er et sticky subject der, nr.3) Lenke til kommentar
Cool Skrevet 28. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2002 Blir fort dyrt hvis jeg skall gjøre dette, så jeg tror jeg driter i det. Må jeg ha de samme delene hvis jeg ska koble det til i bilen? Hadde vert kult og hatt det der. Lenke til kommentar
Howie Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 Quote: Den 2002-06-28 13:15, Cool skrev:Blir fort dyrt hvis jeg skall gjøre dette, så jeg tror jeg driter i det. Må jeg ha de samme delene hvis jeg ska koble det til i bilen? Hadde vert kult og hatt det der. Dersom du skal bruke PC komponenter i bilen også , er behovet det samme ja. Lenke til kommentar
Cool Skrevet 28. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2002 Tenkte og koble skjermen til video ut på cdmp3 spilleren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå