theDurkan Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Vurderer en ide om å bygge en pc inn i et xbox kabinett (drit langt i å komme med innspill om å bruke eksisterende hw), og lurer derfor på målene på en xbox på innsiden. Altså hvor mye dødplass det blir inni der når man tar ut alt utstyret. Jeg har ingen box å måle med for tiden. Vil ha lengde, bredde og høyde ved kantene. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 litt off topic men jeg kan ikke sitte på denne linken alene http://www.uk.playright.dk/raretitel.php?id=13885 Utrolig morsomt Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Ganske off-topic! Men rævtøft!!! Har du mini-ITX tror jeg det skal gå helt fint altså.. Finn mål på selvetse boksen på en nettbutikk eller på sidene til MS eller no sånt og regn med litt slingringsmonn! Lenke til kommentar
SadoZorro Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Åpnet xbox'en får å ta følgende mål: Høyde: 8cm Bredde: 30cm Dybde: 23cm Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 16. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2005 Åpnet xbox'en får å ta følgende mål: Høyde: 8cm Bredde: 30cm Dybde: 23cm Takk Da skal vi ikke se om det blir noe kult casemoddingprosjekt her. Har endel ideer til noe annet enn å bare putte annen hw inni den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå