bidz Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 (endret) Dette ser kult ut, ikke sant? Hva med dette? Og dette er etter 2-3 døgn!!!! Lurer på hvordan det ser ut inni radiatoren og GPU blokken, evt. vannpumpen!!! Noen som vet om jeg kan få bort dette UTEN og måtte demontere hele systemet igjen? Radiator rens som selges på bensinstasjon eller noe slikt??? Forbanna UV tilsetting.. Skal sende en fet klage til Microplex som selger denne møkka (Jeg brukte AC BlueMotion som de selger). Endret 14. mars 2005 av bidz Lenke til kommentar
sigen Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Det første bildet så fint ut, men ikke de neste. Kunne kanskje prøve å kjøre det stereste systemet klarer av rensemiddel, og se om det funker? Et tips: Vær høflig mot microplex, lettere å få forståelse, hjelp, o.l. da. Lenke til kommentar
bidz Skrevet 14. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2005 Det første bildet så fint ut, men ikke de neste. Kunne kanskje prøve å kjøre det stereste systemet klarer av rensemiddel, og se om det funker? Et tips: Vær høflig mot microplex, lettere å få forståelse, hjelp, o.l. da. Og hva er det sterkste rensemiddelet som slikt utstyr tåler? Kuriyama slange, Eheim 1046 pumpe, AC Evo 240 radiator, AC Twinplex 6800 GPU blokk... Aner ikke.. har veldig lite lyst og demontere ALT og måtte åpne alle blokker osv for og rense gitt... er trossalt bare 3 dager siden jeg brukte LANG tid på og montere sammen alt sammens... Urk! Og ang. Microplex, er det vel lite de kan gjøre nå... Tror neppe jeg har garanti på UV tilsettingen.. Og om jeg så hadde det, vil jeg helst slippe og få en flaske til av den møkka tilsendt...! Lenke til kommentar
sigen Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Er ikke sikker på hva dette tåler av rensemidler, men det er noe av det du kan få ut av microplex hvis du ikke sender en illsint mail. Du kan jo få noe annet, eller kanskje kompensasjon, hvis de er snille. Du kan jo få en unskyldning også kanskje? Men er du sikker på at du har hatt rett blanding oppi? Har hørt at det ikke er alt du kan ha oppi sammen med slike fargetilsettninger. Lenke til kommentar
bidz Skrevet 14. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2005 (endret) Er ikke sikker på hva dette tåler av rensemidler, men det er noe av det du kan få ut av microplex hvis du ikke sender en illsint mail. Du kan jo få noe annet, eller kanskje kompensasjon, hvis de er snille. Du kan jo få en unskyldning også kanskje? Men er du sikker på at du har hatt rett blanding oppi? Har hørt at det ikke er alt du kan ha oppi sammen med slike fargetilsettninger. 0.5 liter destillert batterivann, 1/5 del ACFluid (stod at en flaske (50ml) var nok til 2.5l vann på Microplex sin hjemmeside), 1/4 del BlueMotion (stod at det var nok til 2 liter vann på Microplex sin hjemmeside). Så.. Skal ikke ha hatt i for mye nei Fra nå av blir det 15% frostveske og 85% destillert batterivann iallefall. ALDRI mer UV tilsetting, eller forøvrig noen som helst tilsettinger produsert av AC! Endret 14. mars 2005 av bidz Lenke til kommentar
sigen Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Dette kan de bedre enn meg, akkuratt nå er jeg så trøtt at jeg ikke engang klarer å se hva som står der nesten (les: fatte det) så du bør nok sende en høflig mail til microplex, og se om de kommer på noe du har gjort feil, eller noe slik. Finner nok ut av det. Lenke til kommentar
bidz Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2005 Vel vel, etter mye pes og styr er endelig systemet renset. Prøvde først kaffe-trakter rens, uten noe hell. Prøvde så radiator-rens til bil, uten at det fungerte!. Endte opp med at jeg måtte demontere ALT, demonterte GPU/CPU blokk og renset dem for hånd, skylte gjennom alle slanger og radiatoren, vasket tanken, osv. og monterte sammen alt igjen. Denne gangen ble det Blåtind frostveske blandet i sterilt vann fra apoteket. 17-18% blanding. Får håpe det fungerer lengre Lenke til kommentar
MagE Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 ang. det med mail til microplex. har sendt 2 stykk til dem, en "snill" og en "iritert". fikk svar på den snille etter 1 dag, den sinte tok 4 dager. sier litt Lenke til kommentar
bidz Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2005 (endret) Må nesten legge til at sterilt vann + 17-18% frostvæske gir en mye blåere effekt enn AC BlueMotion når UV lys ikke er på (surprise!) :=) Under UV belysning gir den nesten samme effekten! Med andre ord: AC BlueMotion er ikke verdt penga! Endret 15. mars 2005 av bidz Lenke til kommentar
sigen Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 ang. det med mail til microplex. har sendt 2 stykk til dem, en "snill" og en "iritert". fikk svar på den snille etter 1 dag, den sinte tok 4 dager. sier litt Som sagt, det lønner seg å prøve den høflige tonen først, blir du ikke hørt/får du ikkje hjelp da, send irriterte mailer. Men til trådstarter: Synd at du fikk en dårlig erfaring, men du fant hvertfall ut at du ikke tapte annet enn litt effekt, og litt penger nå. Lenke til kommentar
bidz Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2005 Men til trådstarter: Synd at du fikk en dårlig erfaring, men du fant hvertfall ut at du ikke tapte annet enn litt effekt, og litt penger nå. Effekten bryr jeg meg ingenting om lengre. Tapte ikke så mye penger. 17kr for en liter sterilt vann hos apoteket og 32kr for en liter Blåtind frostvæske. Det som er verst er tiden og styret med og demontere alt igjen etter 3 dager, og bruke masse tid og energi på og rense det og så sette sammen alt igjen. Det tar en god del timer trossalt Har sendt Microplex en mail, der jeg la ved de to bildene jeg har lagt til øverst i denne tråden. Forklarte alt jeg hadde gjort, og at jeg ikke hadde gjort noe feil. Krevde ingenting av dem, rådet dem bare til og kutte ut og selge dette produktet, da det satte dem i dårlig lys. Får se om jeg får noe svar. Tipper jeg ikke får det. Kan jo ikke kreve noenting alikevel. Det kunne jo vært noe galt med BlueMotion saken jeg fikk, og at de kanskje tilbyr meg en ny flaske, men det vil jeg absolutt ikke ha! Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 hoho glad jeg kjøpte alphacool uv tilsetning. denne er helt blank når det ikke er uv på og den er akkurat som vann... bare at den lyser under uv Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Prøv med kaffetrakter rens, brukte det for å få ut min greenmotion. AC uv tilsetningene er det største dritet man kan kjøpe. La igjen belegg i slanger og blokker hos meg også. Lenke til kommentar
nilberg Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Må nesten legge til at sterilt vann + 17-18% frostvæske gir en mye blåere effekt enn AC BlueMotion når UV lys ikke er på (surprise!) :=) Under UV belysning gir den nesten samme effekten! Med andre ord: AC BlueMotion er ikke verdt penga! Frostvæsken ga en kanonrå effekt. Likte "blåskjæret" samtidig som den var klar. Ga liksom inntrykk av at vannet var kaldt også... ehehh.. Har du flere/bedre bilder? En worklog eller noe lignende? Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 kan virkelig anbefale alphacool sin uv-tilsettning. den er fortsatt helt blank, men under uv blir den en fin fin blåfarge (akkurat som den blå som har gått galt)... men min er like flytende etter en uke;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå