Sir_Karl_6 Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Jeg lurer på å kjøpe en ekstern harddisk... men er litt i tvil ha jeg skal se etter... Har tenkt å bruke en 1000 kr +/-. Noen som kan gi meg noen tips??? Den pc'en som den primært skal brukes på har USB2, og jeg lurte og på om dette er raskt nok til å kjøre musikk og filmer direkte ifra den eksterne, eller om dette blir fort hakkete osv... Håper noen kommer med noen vettuge svar... det klør i lommeboken, har lyst å kjøpe så fort som mulig.... Lenke til kommentar
squabbish Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Jeg kjører både musikk og filmer fram min 250GB Lacie. Den ligger på rundt 1500kr. Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Anbefaler også Lacie. Til ca 1.000 kroner (som jeg synes er litt lite å spandere på en ekstern disk) så finner du Lacie 200GB til 1200 kroner. USB2 er mer enn raskt nok for å se video fra og slikt. Lenke til kommentar
TAS Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Bare lurer litt her.Er det Maxtor innmat i eksterne Lacie HD`er? Lenke til kommentar
squabbish Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 syns å huske det er Maxtor ja... Lenke til kommentar
Kvinnorna Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Er maxtor innmat der ja. Har selv en laCie 200GB og er meget fornøyd selv! Knallbra kjøp, og så billig som den er også.. Lenke til kommentar
Praetorian Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Snakket med en kar på i en databutikk om eksterne harddisker og han sa det var WD i LaCie. Selv har jeg en 300gig ekstern Seagate (firewire/usb2) som jeg er storfornøyd med. Koster litt mer enn en tusenlapp dog Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå