div_ Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 (endret) Noen som har trådløs kontroll fra logitech (den nye lille typen) Når dere spiller MGS3, og har ak-47 fremme så trykker du firkant litt ned, mens du har L1+R1 nede. Så får du våprenet i siktemodus, trykker du firkant ned mer, så skyter han, føler knapene er veldig sensitive, er det likt hos dere også? Av of til skal jeg bare sikte litt, og oooops så fyrer han løs, og jeg får en alram så jeg prøver så godt å unngå Endret 14. mars 2005 av div_ Lenke til kommentar
div_ Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2005 (endret) Ingen med trådløs eller. Har jeg fått et overfølsomt produkt, den virker jo, men alikevel, litt irriterende med ukontrollerte "utbrudd" Endret 15. mars 2005 av div_ Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Jeg har ikke trådløs, men ja, kontrollene er litt følsomme i dette spillet. Jeg vet ikke om din trådløse kontroll er mer følsomme enn den vanlige da.. Lenke til kommentar
div_ Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2005 Ok, så vanlig er også slik,takker for svar. Den store logitec wireless er god, men blir litt for klumpete spør du meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå