FleshEater Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Hei, bare lurer på om jeg trenger å bytte strømforsyning. Jeg har sånn temp og volt måler, av og til så fyker volten på strømforsyningen opp og ned. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Virka veldig usansynlig at en slik stor forandring skulle skje uten at pcen klikker, kan det være noe galt med sensorene. Men hvilken PSU har du? Lenke til kommentar
ArneJ. Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Hei, bare lurer på om jeg trenger å bytte strømforsyning. Jeg har sånn temp og volt måler, av og til så fyker volten på strømforsyningen opp og ned. Av og til får man sånne feil i asus proben når man åpner andre programmer med tilgang til hw. sensorene. Feks aida 32. Lenke til kommentar
FleshEater Skrevet 14. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2005 Chieftech 360W Lenke til kommentar
FleshEater Skrevet 14. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2005 Hei, bare lurer på om jeg trenger å bytte strømforsyning. Jeg har sånn temp og volt måler, av og til så fyker volten på strømforsyningen opp og ned. Av og til får man sånne feil i asus proben når man åpner andre programmer med tilgang til hw. sensorene. Feks aida 32. Hmm, tror ikke jeg har noen flere slike programmer. Har opp NVIDIA NVMixer, men det skal nå ikke ha no å si? Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 (endret) ***Slettet*** Endret 14. mars 2005 av Navitas87 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå