efikkan Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Hei! Jeg trenger et program som kan ta opp det jeg ser på skjermen, som video-klipp med lyd. Hvilket program oppfyller mine krav? Takk. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Skal vi se, till spilling finnes Fraps. Til skrivebordet/film finnes Camtasia screen recorder(tror det var slik navnet var) Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2005 Jeg har prøvd et program som heter Snagit, men det klarer bare å ta opp i et minutt, og klarer ikke å ta opp lyd. Lenke til kommentar
Tr1llobite Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 SnagIt, ScreenCorder og Fraps er de jeg har prøvd. Dritt, dritt og mega-dritt alt sammen. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2005 SnagIt, ScreenCorder og Fraps er de jeg har prøvd. Dritt, dritt og mega-dritt alt sammen. Finnes det noe som er bra da? Lenke til kommentar
the Donkeyskjender Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Fraps er greit egentlig, kan være vanskelig å filme ettersom det krever mye og du får mye lavere fps.... Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2005 Fraps er greit egentlig, kan være vanskelig å filme ettersom det krever mye og du får mye lavere fps.... Jeg har en god pc her(AMD 3500+). Men er det ikke mulig å stille inn FPS? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 18. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2005 camptasia er jo bra Kan du vise en link til hjemmesiden? (Jeg fant den ikke) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå