Gå til innhold

Telenor, gi tillatelse ?!?!?!

Anbefalte innlegg

Stemmer dette at monopolisten hindrer alle andre aktører i å utvikle seg ??!?!?

ref digi.no av Firstmile:

– Vi har en betaversjon av teknologien allerede i dag, men har ikke lov til å legge det i telenettet før vi får tillatelse fra Telenor, sier Rønningen.

"Isåfall er dette veeeeldig DÅRLIG REKLAME for Telenor. Vi vet jo allerede at telenor bare har en tanke, og det er jo å selge ut adsl før de bytter + loppe alle kundene sine for mest mulig penger. "

Stakkars befolkningen i norge...

Hvor ble det av it norge, vi skulle ligge bland de fremste i verden. Jada.... Vi har dessverre blitt en "C" nasjon når det gjelder it.

Takket være Telenor, og ræva politikere. Politikere som skal privatisere alt uten å ha peil i det hele tatt.. Jeg tenker meg at telenor har drevet litt lobby på stortinget , og rævk.... noen politikere.. heheh..

Jeg blir aldri forundret over noenting lengere

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er nok litt delt i en sånn sak jeg da...

Er dumt at de stopper andres utvikling, men de leier trossalt nett av Telenor og må da følge dems retningslinjer. Hvis de ikke er fornøyd med dem kan dem jo bare bygge egne sentraler som bl. a. NextGenTel og BlueCom har gjort.

Lenke til kommentar

og i tillegg vil nok telenor være sikker på at beta teknologien er stabil nok til å ikke lage problemer på nettet deres. Dersom telenor hadde godtatt teknologi som hadde laget problemer for alle ADSL kundene (både telenor og de som leier av telenor) hadde nok det vært telenor som var den store stygge ulven igjen....

Lenke til kommentar

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke godt nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget.)

Les også hva retningslinjene har å si om unødvendig bruk av utrops-/spørsmålstegn.

Lenke til kommentar
Takket være Telenor, og ræva politikere. Politikere som skal privatisere alt uten å ha peil i det hele tatt..

Kan du redegjøre litt mer for årsak/virkning i denne sammenhengen, eller vil du helst la være?

Endret av Radial
Lenke til kommentar
og i tillegg vil nok telenor være sikker på at beta teknologien er stabil nok til å ikke lage problemer på nettet deres. Dersom telenor hadde godtatt teknologi som hadde laget problemer for alle ADSL kundene (både telenor og de som leier av telenor) hadde nok det vært telenor som var den store stygge ulven igjen....

Dette medfører ikke riktighet. Telenor er ute etter flest mulige kunder, om ADSL er stabilt eller ikke gir de en blanke f..n i.

Les betingelsene som sier OPPTIL xxx hastighet, og IKKE ansvarlig etc etc

Faktum er at ADSL er bare stabilt om 30% av kundene har ADSL i ei linje, over det blir det ustabilt som ... Tror du Telenor har bare 30% ADSL??? næææhh...

Lenke til kommentar
Stemmer dette at monopolisten hindrer alle andre aktører i å utvikle seg ??!?!?

Takket være Telenor, og ræva politikere. Politikere som skal privatisere alt uten å ha peil i det hele tatt.. Jeg tenker meg at telenor har drevet litt lobby på stortinget , og rævk.... noen politikere.. heheh..

Jeg blir aldri forundret over noenting lengere

Du "bæsjer litt på leggen" her.

Først nevner du monopolisten brukt som et skjellsord, deretter forbanner du at Telenor blir privatisert???

Hele poenget med privatiseringen er at monopolet skal forsvinne, sakte men sikkert skal alle deler av telenor sin butikk få konkurranse.

Det kan sikkert diskuteres opp og ned i lange baner hvor vellykket denne privatiseringen er, men et faktum er sikkert; Telenor har alltid vært en sinke teknologisk sett, også da staten stod som eier.

Et eksempel er at i Sverige fikk de "samtale venter", "se hvem som ringer" etc 10 ÅR FØR oss jævler her i lille Norge! (Et annet er 3G...)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...