iNtensimilla Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 (endret) Problem fikset! Endret 10. mai 2005 av Eirik_FS Lenke til kommentar
zhorty Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Har du overklokka skjermkortet eller noe? Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2005 Jeg har overklokket normalt jeg, se her.. Bruker standard overklokking jeg: 540 og 1050........... Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 rare greier, start opp i sikkerhetsmodus, og avinstaller skjermkortdriveren, start opp igjen i vanlig modus og installer nyeste driver. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 27. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2005 (endret) Jeg startet pcn i sikkerhetsmodus(det gikk greit) så skulle jeg avinnstallere skjermkortet: Gikk inn på "Adminstrative tools" så "Computer Management" så skjermkort.. Der stod det bare ett skjermkort, så jeg deaktiverte det som stod der(ikke avinnstallerte).. Så restartet jeg pcn, og det ble bare svart-skjerm , jeg tenkte over på saken, og det var nok det intergrerte skjermkortet.. Hva kan jeg gjøre nå da, for å aktivere dette intergrerte kortet? Endret 29. mars 2005 av Eirik_FS Lenke til kommentar
jepp300 Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Da må du resette bios og da skal det virke Lenke til kommentar
morten_s Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Ehm.. var det ikke skjermkortdriveren du ble anbefalt å avinstallere? ..Ikke selve kortet Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 7. april 2005 Forfatter Del Skrevet 7. april 2005 Ehm.. var det ikke skjermkortdriveren du ble anbefalt å avinstallere? ..Ikke selve kortet Jeg skulle avinstallere det eksterne skjermkortet, men ved en feil så avinstallerte jeg det intergrerte.. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 F8 ved boot og aktiver VGA-modus... Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 hmm... Ta ut c-mos batteriet og vent i 15 sek++ før du setter det inn igjen, resetter BIOS. Lykke til! Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 19. april 2005 Forfatter Del Skrevet 19. april 2005 hmm... Ta ut c-mos batteriet og vent i 15 sek++ før du setter det inn igjen, resetter BIOS. Lykke til! Jeg har testet det, men funket ikke.. Men pcn var av da, skal den være på??? Tørr ikke gjøre noe føre det blir bekreftet.. Lenke til kommentar
Deviator Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Pc'en må være av ja når du tar ut biosbatteriet. Du skal kunne disable et externt skjermkort i bios eller med en jumper på hovedkortet. Mest sannsynlig i bios. Da blir ditt Intergrete skjemkort aktivert Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 20. april 2005 Forfatter Del Skrevet 20. april 2005 Pc'en må være av ja når du tar ut biosbatteriet.Du skal kunne disable et externt skjermkort i bios eller med en jumper på hovedkortet. Mest sannsynlig i bios. Da blir ditt Intergrete skjemkort aktivert Men jeg er nOOb innenfor BIOS, så det er best jeg setter en fagmann på dette(var vel det jeg skulle ha gjort i starten også!) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå