Hansa747 Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Hei Jeg gjorde en liten feil og installerte XP på D og ikke på C slik jeg ønsket. Jeg installerte på ny på C og prøvde å avinstallere XP på D. Det fikk jeg ikke til, så da formaterte jeg likegodt hele D. Proplemet nå er at ved oppstart av maskinen spør den om hvilken av de to OSene jeg vil kjøre. Noen ide om hvor de saken er lagret slik at jeg kan få vekk det spørsmålet? Jeg trodde den sjekket på diskene for alternative OSer, men det må være noe annet. Jeg har jo bare et OS nå !!! Lenke til kommentar
zhorty Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Prøve å formatere D: igjen? Lenke til kommentar
LA8464 Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 mus hk på min datamaskin>egenskaper>avansert>oppstart og gjenoppretting>innstillinger, se i gardinen den du vil slette. Lenke til kommentar
Hansa747 Skrevet 14. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2005 mus hk på min datamaskin>egenskaper>avansert>oppstart og gjenoppretting>innstillinger, se i gardinen den du vil slette. Takk for hjelpen, fungerte fint :-) Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 mus hk på min datamaskin>egenskaper>avansert>oppstart og gjenoppretting>innstillinger, se i gardinen den du vil slette. takker, hjalp meg og! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå