Madmax30 Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Noen som har funnet et sted å laste ned en 350D brukermanual enda? Hva med deg Hiro, du som har fått pølsene i et kamera allerede (Heldiggris). Har du en pdf eller lignende for oss som venter........ Lenke til kommentar
Dykkern Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Ikke helt lett å forstå de siste to innleggene - men det var kanskje ikke meningen heller???? Lenke til kommentar
Madmax30 Skrevet 14. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2005 Tror vi holder oss til det første jeg.......... Lenke til kommentar
Hiro Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Det hører med til historien at kameraet har ankommet, men jeg har *ikke* ankommet: Kameraet ligger hjemme og venter på meg; selv jeg er utenlands. (Som nevnt tidligere bestilte jeg fra USA for å være helt sikker på få det før påskeferien - det målet er nå oppnådd.) Hvordan går det med dere som har forhåndsbestilt i Norge? Ingen som har fått det enda? Lenke til kommentar
--7 Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 (endret) I morgen er visst den store dagen, men jeg var innom Fotovideo i dag og de var ikke så veldig optimistiske. De hadde hørt 15.-18. men var forberedt på neste uke evt. uka etter, og var ikke sikker på hvor mange som kom i første sending.. Er vel bare å krysse fingre og tær.. Endret 14. mars 2005 av --7 Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 (endret) Kom i dag, der jeg jobber Tror de fleste forhandlere i Norge skal ha fått det inn i dag. Til forskjell fra tidligere store nyheter fra Canon, dumpet det faktisk inn hele 20 stykker i dag. Lite og nett, og virker som ett veldig Ok kamera. Langt tøffere enn 300D er det også. Endret 15. mars 2005 av Afseth Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Kom i dag, der jeg jobber Tror de fleste forhandlere i Norge skal ha fått det inn i dag. Til forskjell fra tidligere store nyheter fra Canon, dumpet det faktisk inn hele 20 stykker i dag. Lite og nett, og virker som ett veldig Ok kamera. Langt tøffere enn 300D er det også. *Misunne til de grader* Kan du ta bilder av det? Jeg er så lei alle disse studiobildene. Lenke til kommentar
andreash Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Foto-Video har også fått de inn på lager i dag Var der for å kjøpe noe til mitt kamera og så det. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Kom i dag, der jeg jobber Tror de fleste forhandlere i Norge skal ha fått det inn i dag. Til forskjell fra tidligere store nyheter fra Canon, dumpet det faktisk inn hele 20 stykker i dag. Lite og nett, og virker som ett veldig Ok kamera. Langt tøffere enn 300D er det også. Kan du ta bilder av det? Jeg er så lei alle disse studiobildene. Ser ikke så annerledes ut enn på studiobildene da. For øvrig er jeg dårlig til å ta produktbilder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå