arnebellinda Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 http://www.coop.no/ncms.aspx?id=2EED3B9F-E...08-F2AA2A2D481C Tittet på tilbudet til coop obs, synes ikke det virker så værst jeg til den prisen. Er det noen som har noen formeninger om den? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Pcen er ålreit, men jeg synes skjermoppløsningen er for liten, og grafikk kortet har kun 64 mb. Skjermkortet er uansett bedre enn det mange bærbare pcer leveres med (intel extreme som et eksempel). Harddisken er også kun en 4200rpm, men har jo god plass. Alt i alt tror jeg du får mye for pengene, men det er ingen super fantastisk pris. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Det står i brosjyren at det er en 4200 rpm disk, men i den jeg kjøpte sitter det en Samsung MP0804H som er en 5400rpm drive. Jeg synes skjermoppløsningen er akkurat passe for en 15" skjerm. Dette er min første bærbare så jeg har ikke så mye å sammenligne med. Stort sett fornøyd så langt. Det eneste jeg plundra litt med så langt var TV kortet som jeg ikke fant noen beskrivelse på. Det skulle ha spenning via en USB kabel, men den kabelen som fulgte med var for kort. Fant en annen kabel i "roteskuffen" og da funket det. Maskinen er så stillegående at jeg nesten blir engstelig. Vifta har jeg nesten aldri hørt. Lenke til kommentar
knut Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Det er et greit tilbud, men jeg kom over et annet svært godt tilbud hos psdata i dag: http://www.psdata.no/ps.asp?it=108824&mlevel=090200 Dette er et av de desidert beste prisene på en bærbar jeg har sett. Lenke til kommentar
arnebellinda Skrevet 16. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2005 takker for tipset! Det ser jo ut som en veldig bra pris på den pc'n.. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 (endret) Det tilbudet fra PSdata var visst for godt til å være sant. Nå har prisen økt med ca 3000. Får bare håpe de som rakk å bestille får den til opprinnelig pris. Endret 16. mars 2005 av Mythos Lenke til kommentar
Tha_Zaynt Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Jeg skriver dette innlegget med den omtalte pc'en og er til dags dato svært godt fornøyd. I testen på dinside sier de at hvis det er noe å utsette på så er det harddisken på 4200 rpm. Jeg skjønner ikke hvor de ha dette fra...I pc'en jeg kjøpte sitter i hvert fall det en SAMSUNG MP0804H på 5400 rpm. Skjermoppløsningen er bare på 1024 x 768, men jeg synes i grunnen det er passende for en 15". I likhet med Mythos hadde jeg litt problemer med å koble på tv-tuneren fordi jeg også fikk med en usb-ledning som var for kort, men jeg ringte supporten og de sa de skulle sende en ny ledning på dagen. Jeg tok usb-ledningen fra digitalkameraet og det funka fett. Jeg ble imponert over programmet PowerCinema som er ferdig lagt inn. Der går det an å velge om du vil se Tv, Bilder, DVD/Filmer eller høre på musikk, og alt kan styres fra fjernkontrollen som er med tv-tuneren. Pc'en er også så godt som lydløs. har ikke hørt noe til viften. det høres derimot når DVD-brenneren kjører på maks... Tastaturet er svært godt og det har også noen hendige knapper på venstre side der du blant annet kan slå av/på WLAN. Eneste jeg savner er en volumkontroll-knapp. Touchpad'en er det ingenting å utsette på...perfekt etter min mening. Høyttalerene på maskinene er ikke mye å skryte av, men det er ypperlige muligheter for å koble til et surroundannlegg gjennom den optiske utgangen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå