siemensboy Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Hei! Jeg har akkuratt tatt backupp av pcen! Når jeg skal bla nedover sider på innternett hakker det mye og det går velldig tregt?! Skjønner ikke hvorfor, ingen virus og pcen er jo kjapp og rask! Kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
bholmsen Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 (endret) Virker som IE eller andre programmer jobber og sliter med ett eller annet. Har du prøvd å oppdatere IE / windows update og slikt da? Hadde du den "hakkingen" før du tok backup? Endret 14. mars 2005 av bholmsen Lenke til kommentar
Silver2k Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Har du installerte skjermkort drivere? kan være en mulighet... Lenke til kommentar
siemensboy Skrevet 14. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2005 (endret) Har innstalert nye driver til grafikkortet mitt! Og jeg har nesten ingen programmer innstalert på pcen! Har Amd 3200+.. prosessor **EDIT** hadde ingen hakking før! Endret 14. mars 2005 av siemensboy Lenke til kommentar
srbz Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Bruker du opp rammen kanskje? Har du fjernet noen drivere til mus (hvis det er snakk om scrollehjul)? Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Det er nok chipsetdrivere som mangler. Det fører hvertfall til problemer som ligner VELDIG på det du har Lenke til kommentar
siemensboy Skrevet 14. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2005 Det er nok chipsetdrivere som mangler. Det fører hvertfall til problemer som ligner VELDIG på det du har chipsetdriver? hva f*** er det for noe ? Lenke til kommentar
siemensboy Skrevet 14. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2005 (endret) Hvor får jeg lastet ned det chip..greiene? Og hva er det drivere til? Mus? hovedkort? Endret 14. mars 2005 av siemensboy Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Det er til hovedkort, det skal ligge på cden du fikk med hovedkortet.. Hvis du ikke har cden for hånden kan du laste det ned fra siden til produsenten av hovedkortet ditt! Lenke til kommentar
siemensboy Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2005 Oki! Takk skal prøve det! Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke godt nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget.) #låne den fine meldinga fra psilocybe# Lenke til kommentar
siemensboy Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2005 (endret) Løste problemet, lasta ned en nyere driver til grafikkortet og da funka det! takk for hjelpen folks! Endret 20. mars 2005 av siemensboy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg