voice- Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Nåja, Orresnei, supporten varierer. Noen har bare erfaringer som deg, andre opplever at Apple Support faktisk benekter problemer og ansvar, og at de mislykkes totalt å rette feiler. De varierer. Personlig digger jeg iPod sitt enklere navigasjonsystem, og foretrekker det fremfor Creatives mer avanserte. Jeg ville gått for iPod, selv om Creative ikke er et dårlig valg. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Men om iPod vrenger lydbildet til noe du liker, vil du selvføgelig mene at iPod har bedre lyd. Eller forumfavoritten her: Når du først har kastet bort en stor sum med penger på en Ipod vil du selvfølgelig mene at Ipoden har bedre lyd uansett. Lenke til kommentar
Vegar Beider Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 (endret) Jeg er neimen ikke sikker hva jeg ville gått for. Zen Micro har en outstanding lydkvalitet, signal-to-noise ratio på 98dB er ekstremt bra . Klarere lyd får du ikke. iPoden veit ingen hva har, siden de ikke vil utgi den infoen, men den er garantert lavere. I tillegg er bassen på iPod bortimot fraværende i forhold til Microen . Så har jo iPod et genialt navigasjonssystem, selv føler jeg at det på Zen Micro er fullstendig brukbart. Noen mener Creatives menyer er mer avanserte, men de er egentlig nesten helt like, det eneste er at du har litt flere muligheter på Micro, f.eks. at du kan søke deg fram til låter, eller se info om en fil (bitrate, dato innlagt, størrelse osv.) Så det eneste som taler for iPods fordel fra mitt perspektiv er batteritiden og kvalitetsfølelsen. Hadde en Micro som fikk det beryktede headphone jack-problemet etter to uker, leverte den inn og fikk pengene tilbake. Skulle kjøpe en iPod, men da jeg hørte på lydkvaliteten ble jeg mildt sagt skuffet. Så nå veit jeg ikke helt. Kanskje jeg venter på Zen Micro 6GB? Endret 5. april 2005 av larsjh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå