Gå til innhold

Beste kjøp ca kr 10.000

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe en bærbar pc til skolebruk, spilling og noen musikkprogrammer. Den må ha dvd/cd-rw evt dvd-rw, 80GB HD, 512MB RAM. Skjermkortet og prosessoren bør være såpass at de fleste spill går sånn nogen lunde.

Noen som har noen tips til hvilken jeg bør kjøpe? Er ute etter en pc som gir mye for pengene. Design er også en faktor. Prisklasse som emnetittelen sier: ca kr 10.000.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sjekk acer maskina til 9990kr på www.siba.no. Her får du et skjermkort som yter bedre enn radeon 9600 (kanskje bedre enn radeon 9700 også) 80gb og 512ram og meget rask cpu. Dual dvd brenner. Skikkelig spille/multimedia maskin!

Endret av nag-sinn
Lenke til kommentar
Sjekk acer maskina til 9990kr på www.siba.no. Her får du et skjermkort som yter bedre enn radeon 9600 (kanskje bedre enn radeon 9700 også) 80gb og 512ram og meget rask cpu. Dual dvd brenner. Skikkelig spille/multimedia maskin!

Go5700 yter dårligere enn MR9600.

Der tar du nok feil :!:

Sjekk her så ser du at fx5700 go yter bedre enn mobilty radeon9600 med meget god margin:

http://www.hexus.net/content/reviews/revie...XJsX3BhZ2U9MTM=

Lenke til kommentar

det som jeg syns er ekstra kjekt med asus maskinen er muligheten til å sette inn et ekstra batteri og dermed få opptil 7 timers batteri drift... samt 1400x1050 sxga+ oppløsningen..

den acer maskinen virker jo grei også, men du burde finne ut hvordan den er mht støy, har ofte tatt meg selv i å se meg blind på spec's, før jeg husker på dette med f.eks viftestøy...

fortsatt lykke til

Lenke til kommentar

ojoj nag-sinn, det må jeg si. Litt av et monster den Acer'n. Leste i en test at høydepunktet på den maskina var skjermen, men at minuset var kvaliteten på tastaturet. Sto ikke noe om støy, men går den like "stille" som Ferrar'en så er det jo supert. Støy plager meg ikke særlig heller. Har 2 stasjonære og 1 laptop gående døgnet rundt her så det er ingen problem. Ja nå ble jeg fristet her. Meget stor sjanse for at jeg hiver inn en bestilling på den :).

Ser forresten at de holder til i Sverige. Blir det noe toll-tull da? Får jeg svensk tastatur?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...