Gå til innhold

Brent avi fil og error

Mio

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har brent en avi fil inn på en Cd'r plate for en stund siden,men når jeg prøver å kopiere den inn på harddisken nå,så får jeg opp error de siste 5sek som er igjen av kopieringen.

Noen som vet om et program som jeg kan "lure" plata med,slik at det som blir kopiert av fila blir liggende igjen på harddisk.

Det er jo bare 5sek som den ikke klarer å kopiere "cyclic error" eller hva det er som kommer opp.plata som er kørka vel..

Takker for alle svar :smile:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Mio skrev (2002-06-27 19:10):

Hei!

Jeg har brent en avi fil inn på en Cd'r plate for en stund siden,men når jeg prøver å kopiere den inn på harddisken nå,så får jeg opp error de siste 5sek som er igjen av kopieringen.

Noen som vet om et program som jeg kan "lure" plata med,slik at det som blir kopiert av fila blir liggende igjen på harddisk.

Det er jo bare 5sek som den ikke klarer å kopiere "cyclic error" eller hva det er som kommer opp.plata som er kørka vel..

Takker for alle svar :smile:

Det aller enkleste er vel å ikke trykke ok i feilmeldingen, men i stedet gå til mappen du kopierte til i bakgrunnen. Der lager en kopi av filen den filen som ligger der, så går du tilbake til feilmeldingen og trykker ok, dermed forsvinner filen med feil, mens kopien du lagde enda ligger der. Jeg er ganske sikker på at dette går bra, og da slipper du noen ekstra program eller noe annet tull :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...