Grundig Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Husker spillet godt. Rundet det faktisk Lenke til kommentar
minialeks Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 hehe... har fullversjonen selv.. Den som kom i Kelloggs pakken var bare en demo, men banen var ganske underholdende!! Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Ja det var et bra spill. Tror jeg fortsatt har cdn liggende her et eller annet sted hehe. Kult at 2ern kommer da, den må jeg sjekke ut. Husker at jeg syns spillet var så kult. Spilte ikke commandos jeg hehe. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Er dette den amerikanske versjonen av spillet? Kan ikke huske at John Cooper hadde seks forskjellige "gjøremål." På spillet mitt kunne han: skyte, kaste kniv, stikke med kniv, slå og legge fram klokka. Det er frå Desperados 2 Virker som du kan spele frå vanleg fugleperspektiv og TPS\FPS samtidig. http://www.gamershell.com/pc/desperados_2/screenshots.html Lenke til kommentar
jack_ Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Husker det veldig godt...det har hedersplass på hylla mi nå Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Jævlig bra spill... Er det noen her som også likte "Robin Hood - The Legend of Sherwood"? Syns det var ganske likt og like bra. Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Har robin hood å, dt var enkli ganske bra.... men satt vel fast der å Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå