vizit Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Noen som husker det? Skikkelig bra spill,syntes jeg da Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Hehe, husker jeg fikk det i en kellogs-pakke. Spilte det faktisk en del, kom ganske langt. Har det i skuffa mi, kanskje jeg skal finne det frem og da et velfortjent slag. Lenke til kommentar
vizit Skrevet 14. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2005 hehe, har klart å miste den Men får se om jeg skaffer den igjen til påske ferie =) Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Fikk det også i kellogspakke, minnet litt om commandos faktisk! Lenke til kommentar
Teds Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Hehe, husker jeg fikk det i en kellogs-pakke. Spilte det faktisk en del, kom ganske langt. Har det i skuffa mi, kanskje jeg skal finne det frem og da et velfortjent slag. Fulgte hele spillet med i en Kellogs pakke? Trodde det bare var en demo? Har hele spillet. Utrolig bra spill. Det eneste som var synd var at man ikke kunne rotere på brettene. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Herlig spill. Doc McCoy - my man in amsterdam. Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Spillet er rått. Savner multiplayer da. Et gøyt spill som man alltid kan finne frem igjen hvis man kjeder seg :=) Lenke til kommentar
-=nibbler=- Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Så da er jeg ikke alene når jeg gleder meg? Desperados 2: Cooper's Revenge Blir fiffig! Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Husker jeg fikk det i bursdags gave Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Hehe, husker jeg fikk det i en kellogs-pakke. Spilte det faktisk en del, kom ganske langt. Har det i skuffa mi, kanskje jeg skal finne det frem og da et velfortjent slag. Fulgte hele spillet med i en Kellogs pakke? Trodde det bare var en demo? Stemmer, var bare en demo. Men vanskelig var det! Lenke til kommentar
<Iversen> Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 husker jeg kosa meg godt med demo`N da jeg satt uten Inet Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Genialt spel! Har runda det ørten ganger. Lenke til kommentar
Teds Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Så da er jeg ikke alene når jeg gleder meg?Desperados 2: Cooper's Revenge Blir fiffig! Whoii!! Så festlig visste ikke at det blir lagd en oppfølger. Lenke til kommentar
Campari Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Tror jeg skal ta opp denne luringen igjen! Det var jo et glimrende spill, men jeg satt fast ett eller annet sted så jeg har glemt av det. Husker hovedpersonen hadde den heseste stemmen noensinne. Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Glimrende spill, men synes at Commandos 2 var bedre. Mimrer over da jeg for første gang klarte et oppdrag i commandos 2 etter ørten ganger. Men jeg snes Desperados har litt mer stemmning. Lenke til kommentar
Teds Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Er dette den amerikanske versjonen av spillet? Kan ikke huske at John Cooper hadde seks forskjellige "gjøremål." På spillet mitt kunne han: skyte, kaste kniv, stikke med kniv, slå og legge fram klokka. Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 (endret) fikk dt i kellogs pakke jeg å, men jeg suger i sånne spill, så la det fra meg med en gang Dessutten hadde vi commandos, som er bedre syntes jeg Endret 18. mars 2005 av Alne Lenke til kommentar
Licht Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Iiiik. Desperados 2? Da skjer det iallefall noe godt på PC-fronten rundt juletider i år... Og jeg elsket/elsker det originale. Prøvde demoen, kjørte gjennom den på alle mulige måter, og fant ut jeg måtte ha hele spillet. Mange gode timer der <3 Faktisk, likte jeg det langt bedre enn Commandos. Kanskje fordi det hadde en historie jeg likte, og som var noenlunde involverende og spennende. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Må si at commandos er noe av det beste jeg har spilt, er det ikke samme skaperne? Satt i høst å klarte eneren! Brukte ca. en månede! Hadde vært tøft om det hadde kommet et multiplayer FPS av en av spillene! Der man må spille multiplayer på oppdragene så slipper man å bruke flere om gangen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå