uro Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Hei. Jeg har en stasjonær pc jeg ikke bruker. Og jeg tenkte jeg skulle sette opp en DHCP server på den. Jeg holder på og arrangere Lan og trenger den ( ellers må jeg leie en). Jeg lurte bare om noen har noen ideer til programmer heg kan bruke og hvordan jeg setter en opp. På forhånd takk!!! :!: Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 FreeBSD vil være et godt valg. Operativsystemet er gratis, det er meget stabilt, og har utmerket dokumentasjon. Adressen er www.freebsd.org Lenke til kommentar
uro Skrevet 14. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2005 Jeg har både linux og Windows Nå har jeg bare Windows installert men det er ikke noe problem og installere Linux. Finnes det en 123 guide eller noe for oppsett av en DHCP server???? Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 www.freebsd.org har en flott guide til å sette opp dhcpd.conf Lenke til kommentar
olear Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Hvis du vil bruke Linux, så anbefaler jeg å lese dette: http://thekelleys.org.uk/dnsmasq/doc.html Lenke til kommentar
uro Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2005 Takker for alle svarene. Hva dere kan. Takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå