Vandahl Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 (endret) har ikke gjort lekse heime sia 8 klasse... går 2 allmenne no... det har egentli gått greit, slit litt i matten, men klarer å lese meg til stoffet før en prøve... ligger på rundt 5,2 i snitt det som e trikset e at du les på det som e viktig... ikke fyll opp hodet ditt med masse små unyttige ting når du sitt å les. les på det du skal, og les det godt Endret 17. april 2005 av Vandahl Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Jeg har problemmer med konsentrasjon eller noe sånt. Hver gang jeg skal sette meg og gjøre lekser, ender jeg opp med at jeg gjør hva som helst, men ikke lekser. Var flink i mate før, men nå mistet jeg interessen totalt. Prøve i 3mx i morgen. kommer ikke til å gå bra Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 har ikke gjort lekse heime sia 8 klasse... går 2 allmenne no... det har egentli gått greit, slit litt i matten, men klarer å lese meg til stoffet før en prøve... ligger på rundt 5,2 i snitt Klisterhjerne med andre ord..? Lenke til kommentar
MagE Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 (endret) sitter her i KRL boka i fanget. men det er ikke lett og lese på noe man ikke har interesse for. gjør alltid leksene på skolen, og "alle" skriver av meg, så snakker vi litt og starter høylytte debatter om alt og ingenting når vi har tid. unntak av lesing til prøver og innleveringer men med en gang jeg føler et leksepress får jeg ikke gjort noe og bare gruer meg. Dette tror jeg gjelder hele klassen min, på sist KRL prøve var den høyeste karakteren 3 blank (*host* meg *host*). snittet låg vel på 2/2-. Endret 19. april 2005 av MagE Lenke til kommentar
Marillion Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 (endret) *hyyl* Har tentamen i 2MX i mårra! Har ikke klart å lese skikkelig et sekund. Når jeg prøver å lese, ender jeg opp her på hw-forumet, eller i kjøleskapet o.l Skal jeg liksom lære meg 5-6 kapitler "omigjen" på noen dager? Det er ikke mulig! Jeg burde kanskje innse at jevn jobbing er det eneste som duger... liker ikke tanken Endret 20. april 2005 av _Marillion_ Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Mellom 15:30 og 16:30 er nå dedikert til lekser, det er ikke alltid det fingerer like bra men det fungerer i hvertfall bedre når man setter a v e nslik time relativt tidlig på dagen slipper man i tillegg å ha det hengende over seg hele dagen. Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Godt tips...MacGyver er jo ferdig å da Bare dritt som går den timen... Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 har ikke begynt på leksene enda, torstag klokka 22.06 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Er dritlei av lekser. Noen som har noen tips? oknoen tips: 1. Avtal med en an elev å jør halle leksa ver så skrive av hverandre 2. Drite i den 3. Forfalske foreldres underskrift på en melding Jeg bruker mest 2eren, men den er den mest risikable. Ble tatt for å ikke jør matten i forgårs. Pleier ikke gidde mer en halle leksa Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Sluttet å gjøre lekser når jeg begynte på VGS. Gjorde lekser på ungdomms skolen, men karakteren gikk ikke opp av den grunn. Men det gjorde de når jeg begynte på VGS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå