ahaugla Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Noen av mine nedlastede filmer hakker/henger ved avspilling (bildet). Da dette angår flere ulike filmer, antar jeg at det ikke er filmene det er noe galt med. Hva kan dette skyldes? Tenkte at det kanskje var codec, så jeg lastet ned nyeste codecpakke fra "ACE mega Codec", det hjalp ikke. (avinstallerte den gamle versjonen først). Jeg har prøvd å gi videoavspilleren høyere prioritet i windows, samt å låse "frame-rate", uten resultat. Hvordan kan jeg løse dette? Har en xp2000+ prosessor, 512 minne. Den er ikke overarbeidet, men har mye ledig kapasitet det meste av tiden. Takk, hilsen Arild Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 (endret) Avinstaler codecer... last ned - VLC mediaplayer - AC3 filter - FFDShow .. alle er opensource.... Google eller via http://sourceforge.net/ Endret 14. mars 2005 av Okay Lenke til kommentar
BazeLaze Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Eller bare bruke mplayer, spiller det meste uten å laste ned ekstra Lenke til kommentar
lqpl Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Bruk Media Player Classic: Særlig siste versjon 6.483, den spiller alt: http://prdownloads.sourceforge.net/guliver...83.zip?download lqpl Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Lav framerate i filmer pleier man å få hvis man bruker ekstremt mye ressurser. Skru av noen bakgrunnsprogrammer. Lenke til kommentar
ahaugla Skrevet 14. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2005 har nå forsøkt Media Player Classic, samt å lukke de fleste andre programmene. har mye ram og cpukraft ledig. Det hjalp ikke, er det da codec det er noe galt med? har som nevt en ny pakke med codec Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 (endret) Avinstaler codecer... last ned - VLC mediaplayer - AC3 filter - FFDShow .. alle er opensource.... Google eller via http://sourceforge.net/ VLC MediaPlayer Reddet mang en god film for meg ( VLC MediaPlayer bruker ikke codecs på samme måte som andre spillere gjør. Den har allerede alle codecs lagt inn i selve programmet. ) Endret 14. mars 2005 av Vizla Lenke til kommentar
lqpl Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Hva slags skjermkort har du? lqpl Lenke til kommentar
pekka Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Hei, jeg hadde samme problem som deg. Jeg lasted ned og installerte Divx Total pack. Og nu går alt som smurt Lenke til kommentar
Semikolon Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 du må ha rette videodekoderar installert. DivX og XviD er dei mest brukte for piratfilmar. last ned og installer begge, dei er gratis (ikkje last ned pro utgaven av divx, da vil du få en jævla ad bundle med) Lenke til kommentar
ahaugla Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2005 (endret) takk for mange svar. da jeg lastet ned Divx Total pack løste problemene seg. Nå hakker det ikke lengre Herlig å være kvitt det problemet (har forresten gforce4 460, som svar på spørsmål) Starter nå en ny tråd for et annet videospørsmål jeg har.... Endret 15. mars 2005 av ahaugla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå