Miir Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 I dag tok skjermen på v3 min kvelden. Utrolig kjedelig altså. Har bare hatt mobilen i 4 mnd. Noen som vet hva det kan komme av? håper virkelig at forhandleren ordner dette...? Mens jeg sitter å depper, noen som har forslag til en ny mobil jeg kan kjøpe mens v3 er ute av drift? Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Det kommer ann på hva du vil ha...... Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Reparasjon, send den inn til verksted/ ta kontakt med forhandler. Stenges da du ikke sier hva du vil ha, utenom en telefon i mellomtiden, noe du forøverig får hvis reparasjonen tar over to uker (correct me if im wrong anybody)... Skal du ha en ny telefon så skal også denne posten ligge i "Hjelp, jeg skal ha ny mobil" forumet. Forresten; Så lenge du ikke har gjort noe så _burde_ dette være en liten garantisak. Men uansett tror jeg nok du har svarene du trenger nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg