codex Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 Jeg syntes dere burde ha en egen del for PS2, en egen del for Game Cube og en egen del for Game Cube. Det blir utrolig mye mere oversiktlig!!! Lenke til kommentar
TST Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 Vårt system er tungvindt nok som det er om dagen, og hvis vi skal klare å holde siden oppdatert på en fornuftig måte er det ønskelig med minst mulig molboarbeid. Forstår at det for leseren kanskje er mer oversiktelig, men inntil vi får et pub. system kan vi ikke tilby dette. Dessverre. Lenke til kommentar
Zarato Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Hva med å dele konsollforumet i tre. Det ville resusere "konsollkrigene som stadig dukker opp". (Helt bort vil man nok aldre få dem) Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 Hold dere til pc. Det fins andre sider som jeg bruker når jeg vil vite mer om ps2. Kutt ut konsoll. Keep up the good work med pc. Stakkars redaksjon/journalist-folk. Dere ruler gata når det gjelder pc, anmeldelsene deres er utrolig bra. Jeg leser dem om og om igjen. Vent med konsoll til dere får flere folk. Dere har mer enn nok å gjøre med pc virker det som... Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 10. juli 2002 Del Skrevet 10. juli 2002 Quote: Den 2002-07-09 23:17, opplysningen1881 skrev:Hold dere til pc. Det fins andre sider som jeg bruker når jeg vil vite mer om ps2.Kutt ut konsoll. Keep up the good work med pc. Stakkars redaksjon/journalist-folk.Dere ruler gata når det gjelder pc, anmeldelsene deres er utrolig bra. Jeg leser dem om og om igjen. Vent med konsoll til dere får flere folk. Dere har mer enn nok å gjøre med pc virker det som... det som kunne vært greit er vel å trappe litt ned pc og beholde litt konsoll? konsoll spill er som sagt mye bedre enn pc spill i alle områder unntatt grafikk, synes jeg da etter å ha spilt div ps2 og n64 spill. Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 10. juli 2002 Del Skrevet 10. juli 2002 Quote: Den 2002-06-27 18:55, codex skrev:Jeg syntes dere burde ha en egen del for PS2, en egen del for Game Cube og en egen del for Game Cube. Det blir utrolig mye mere oversiktlig!!! ...altsaa to egne deler for game cube skal hjelpe aa gjoere forumet oversiktelig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå