Efreet Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Eg speler mykje, og det er nokre ganger eg speler og vil ta opp, kanskje når eg har raidet osv. Vel. Eg har forsåvidt ganske god PC, nykjøpt i desember. Problemet er at eg tar opp med fraps og lignende og det lagger, eg prøvde sette ned oppløysinga på spelet eg tok opp (wow) men det lagget fortsatt lika mykje. Kva er problemet her? Er veldig irriterande fordi resultatet er dårleg og eg kan ikkje spele med slik lag. PCen min: Amd 64 3200+ Gainward 6800GT "2400/ultra" 1,5gb crucial ballistix ram. pc3200 Raptor disk (systemdisk) 74gb annet maxtor 200gb disk (lagringsdisk) K8e Neo Platinum hovudkort Kva er problemet? :/ Lenke til kommentar
Efreet Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2005 Det er ingen som veit råd? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Vet ikke om det hjelper, men prøvd å Alt + Tab og gi WoW.exe høyere prioritet ? Lenke til kommentar
Efreet Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2005 Hmm, oki. Kan prøve det neste gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå