Frohman Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Hørt fra mange av venneen mine om at ran har sluttet! Det må være den korteste serien i norges historie. Noen som vet noe videre? Går det ikveld f.eks? Lenke til kommentar
Oleway Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 (endret) Hørt fra mange av venneen mine om at ran har sluttet! Det må være den korteste serien i norges historie. Noen som vet noe videre? Går det ikveld f.eks? Det var 4 spennende, nervepirrende, grufulle, geniale, engasjerende og actionfylte episoder, og jeg så dem alle. Slutta for 1-2 uker siden. Om det er den korteste serien i Norges historie? Kall det en miniserie. :!: Endret 14. mars 2005 av Oleway Lenke til kommentar
mX mann Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Hørt fra mange av venneen mine om at ran har sluttet! Det må være den korteste serien i norges historie. Noen som vet noe videre? Går det ikveld f.eks? Ran er slutt ja . Kun 4 episoder, En bra serie egentlig Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 14. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2005 Ok, steng denne tråden. Har ikke bruk for den lenger! Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Har du funnet en torrent? Hehe, det har jeg, og så skal jeg ikke snakke mer om det Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Thread stenges etter ønske av threadstarter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg