Gå til innhold

Fjerne BF Vietnam!?


Anbefalte innlegg

Hei! Hvordan skal jeg få fjernet Battlefield Vietnam? Unninstalleringen fungerte ikke, så jeg sletta mappa det lå i. Etter det er det umulig å legge det inn på nytt. Hvordan skal jeg nå få sletta det helt fra maskina, slik at det kan legges inn på nytt? Evt bare legge det inn på nytt med en gang (noe som ikke går da installasjonen tror at spillet fortsatt er installert, sannsynligvis pga noen filer som ligger igjen)....

 

Takker for all hjelp! :thumbup::dontgetit:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde samme problem med battlefield 1942 for noen mnd siden, klarte ikke å få lagt det inn på nytt etter jeg slettet det manuelt. Letet etter filer som kanskje hadde noe med det å gjøre, men fant ingenting. fikk ikke installert 1942 før jeg formaterte pc'en i forgårs.

Lenke til kommentar

Jeg prøvde nå å fjerne bf vietnam fra registreret ved å åpne filen "regedit" i widows mappa. Så søkte jeg etter det, og sletta alle som hørte til spillet. Det ble ikke noe forandring av den grunn... Gjør jeg noe feil? Er det feil fil jeg åpnet?

 

Håper på kjappe svar!! :thumbup:

Lenke til kommentar

Hadde "legg til/fjern programmer" til BF Vietnam fungert, hadde jeg såklart brukt den for lenge siden, men den gjør akkurat det samme som unninstall programmet til bfvietnam gjør, nemlig ingen ting. Det hender den gjør noe, men da starter den bare å legge inn spillet på nytt, noe som ikke fungerer.

Når jeg setter inn cd'en til spillet, vil den bare spille spillet (som ikke fungerer da det er slettet) eller slette det. Å slette det det fungerer ikke, å i det helt. Derfor spør jeg hva som må gjøres nstallasjonen fungerer helller ikke. Så problemet mitt er at jeg ikke får lagt inn spillet på nytt, da jeg ikke får fjernet det helt fra forrige gang. Kan noen hjelpe meg? Har lite lyst til å formatere hele driten igjen...

Lenke til kommentar

Har hatt akkurat det samme problemet. Slitsomt. Det jeg gjorde var å søke etter alt som var av nøkkelord som "battlefield" "vietnam" osv i registeret. her er noen av de jeg fant og fjernet :

 

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Electronic Arts\EA Games\Battlefield Vietnam

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\EA GAMES\Battlefield Vietnam

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\EA GAMES\Battlefield Vietnam

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\EA GAMES\PunkBuster for Battlefield Vietnam

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\App Paths\BFVietnam.exe

HKEY_CURRENT_USER\Software\Battlefield Vietnam

 

dette er noen av de jeg fant med søk etter "battlefield", prøv også med "vietnam"

 

Lykke til!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...