Gå til innhold

Tråden for alle som er ferdig med MGS3 Snake Eater

MGS3

Anbefalte innlegg

Hæpp!

Nå er jeg helt ny her, men det er et par ting jeg vil ta opp..

Veit ikke helt hvor jeg skal begynne, men ihvertfall:

The Boss (også kalt Joy, Joy&Sorrow!!) er moren til Ocelot. Og da er altså Sorrow faren. De veit ikke om hverandre, siden de ble skilt rett etter fødselen! (mor og sønn altså)

Grunnen til at Snake kaller seg John Doe, er for å skjule sitt virkelige navn.

Som en før her har nevnt, blir det navnet brukt på sykehus, etter mord og lignende i USA hvis man ikke kjenner identiteten til personen.

Blir nesten som Ola Nordmann ja. For det andre kjønn er det Jane Doe! Enkelt og greit..

En her skrev at det var snodig at Snake holdt seg like ung i alle spill..

Det er feil.

I 1ern og 2ern er det den samme Snake.

I SnakeEater derimot er det "faren" til Snake fra 1&2 som lusker i jungelen!

Big Boss ( :thumbup: ) har klonet seg 3 sønner, Solid Snake fra 1ern og SonsOf Liberty, Liquid Snake og Solidus Snake. De er født i 1972 mener jeg å huske...!

Endret av BigBoss
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hæpp!

Nå er jeg helt ny her, men det er et par ting jeg vil ta opp..

Veit ikke helt hvor jeg skal begynne, men ihvertfall:

The Boss (også kalt Joy, Joy&Sorrow!!) er moren til Ocelot. Og da er altså Sorrow faren. De veit ikke om hverandre, siden de ble skilt rett etter fødselen! (mor og sønn altså)

Grunnen til at Snake kaller seg John Doe, er for å skjule sitt virkelige navn.

Som en før her har nevnt, blir det navnet brukt på sykehus, etter mord og lignende i USA hvis man ikke kjenner identiteten til personen.

Blir nesten som Ola Nordmann ja. For det andre kjønn er det Jane Doe! Enkelt og greit..

En her skrev at det var snodig at Snake holdt seg like ung i alle spill..

Det er feil.

I 1ern og 2ern er det den samme Snake.

I SnakeEater derimot er det "faren" til Snake fra 1&2 som lusker i jungelen!

Big Boss ( :thumbup: ) har klonet seg 3 sønner, Solid Snake fra 1ern og SonsOf Liberty, Liquid Snake og Solidus Snake. De er født i 1972 mener jeg å huske...!

Siden du er ny burde du kansje gå gjennom postene - akkuratt det har blitt tatt opp utrolig mange ganger...

men skjønner at det er kjipt å lese gjennom så maaange poster som det er i denne tråden :yes:

Lenke til kommentar

Jeg har lest gjennom denne tråden, men det var så mye tull med f.eks det John Doe greiene, så jeg tenkte å rette litt på det! Beklager da hvis jeg skriver det samme som er skrevet...

Hehe, satte meg til å lese på "den snille MGS tråden" men det er altfor mange sider på en gang. Dèt orker jeg ihvertfall ikke. :roll:

EDIT

Men jeg har også skrevet noe matnyttig som sikkert ikke alle visste om i den posten min òg, så så ille gæærnt kan det vel ikke være?

Bra med litt info vel? :yes: hehe.

Endret av BigBoss
Lenke til kommentar

Jeg har klart spillet uten å bli sett, og da får man jo Stealth Camo.

Klart det går fint å luske omkring rundt vakter og slikt, MEN, fyrer man av et skudd i nærheten av en tass, synker Camo% ned til 95%, alarmen går og samma hvor du måtte finne på å ta veien, følger de etter deg og faktisk skyter på deg!

Detta synes jeg er ordentlig dårlige greier!

F.eks i SoL er det ikke noe problem å skyte vilt, og ingen skjønner noen ting!

Pussig at det skal være sånn...

Kan umulig være det at hvis man istedenfor knerter alle froskene, da løsner skudd, at man da kan løpe rundt med 100% hele tiden?! Just a thought, just a thought.. :no:

Lenke til kommentar

Joda, bruker mest det jeg òg, men det skulle da være mulig å være helt usynlig når man først har klart å skaffe seg den Camoen!

Det synes jeg var en glipp fra Hideo`s side!

Greit at de reagerer og går etter der lyden av skuddet kom fra, men hvis man flytter seg raskt bak ei buske, nedi et kratt eller lignende finner de meg uansett!

:hrm:

Lenke til kommentar

Nå ble jeg nettopp ferdi me spillet for 2ndre gang, men fatter ikke historien 100% ennå...noen som kan hjelpe meg..?

En ting til: Jeg har fått Volgin og The Boss sine kamuflasjer(Når de blir drept med stamina kill..) men får jeg disse vis jeg begynner et nytt spill, eller må jeg loade det spillet jeg fikk dem på? Hvorfor, og hvordan slepper jeg i så fall?(Viss noen vet det da..)

Lenke til kommentar
Begynnte nettopp på NORMAL og skal prøve å ikke få ALARM status..Har ikke komt lengre enn til RASSVETT på Virtous Mission, og det brukte jeg en time på.. :blush: kommer til å ta måeder dette...

synes det er best å ta european ekstreme, for når alarmen går på de andre vanklighetsgradene må du vente så lenge på å dø og starte på nytt (hvist du vil snike deg så mye som mulig). det vanskligste er bossene. har ikke rundet dennå, det er ganske vanselig å rømme ut av basen med bare en revolver og noen dødelige sigaretter (har kommet til det siste "området" skal bare opp til hålet).

Lenke til kommentar
Nå ble jeg nettopp ferdi me spillet for 2ndre gang, men fatter ikke historien 100% ennå...noen som kan hjelpe meg..?

En ting til: Jeg har fått Volgin og The Boss sine kamuflasjer(Når de blir drept med stamina kill..) men får jeg disse vis jeg begynner et nytt spill, eller må jeg loade det spillet jeg fikk dem på? Hvorfor, og hvordan slepper jeg i så fall?(Viss noen vet det da..)

som jeg nevnte på forrige side: http://www.goodcowfilms.com/andvariar/mgs_plot.txt

mye lesing, men du slipper å tenke så mye på historien i ettertid..ble litt irriterende å prøve å skjønne historien uten den der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...