Agres Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 (endret) Jeg må være diplomatisk å si at jeg liker alle like godt Er som sagt igang med enern igjen nå. Festlig Toern spilte jeg igjen rett før treern kom så nå føler jeg meg skikkelig oppdatert på Metal Gear Solid Endret 1. april 2005 av Agres Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Jeg prøvde og runde MGS i strekk uten og save!! Kom til der du går ned trappa til "Blast Furnace" (fra CD1 til CD2), så gikk strømmen Jævli kjipt!! Lenke til kommentar
aragorn_sonofarathorn Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 hehe, kjedelig det ja. Lenke til kommentar
Agres Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Uff stakkars.. Det er ille da. >: ( Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Nå skal jeg begynne og spille 1'ern, og så 2'ern (har spilt 3'ern) For og få alt på plass! Er ikke så dumt det! Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Har begynt og spille 1'ern nå!! (har runda det 20+ ganger før da, men) Skal få med meg alt!! Er så spennende!! Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Har begynt og spille 1'ern nå!! (har runda det 20+ ganger før da, men) Skal få med meg alt!! Er så spennende!! MGS1 er uten tvil den store klassikeren blandt hele trilogien. I MGS1 og MGS3 så synes jeg at de fleste våpnene er til pynt. Bare ta foreksempel Nikita Missle i MGS2. Den bruker du egentlig bare en gang i spillet. Jeg fant ikke mer ebruk for den etter å ha brukt den til å sprenge den strømskapet der presidenten ble holdt fanget. Mens i MGS1 så kan du bruke de fleste våpnene igjen og igjen. Herligt Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Har begynt og spille 1'ern nå!! (har runda det 20+ ganger før da, men) Skal få med meg alt!! Er så spennende!! MGS1 er uten tvil den store klassikeren blandt hele trilogien. I MGS1 og MGS3 så synes jeg at de fleste våpnene er til pynt. Bare ta foreksempel Nikita Missle i MGS2. Den bruker du egentlig bare en gang i spillet. Jeg fant ikke mer ebruk for den etter å ha brukt den til å sprenge den strømskapet der presidenten ble holdt fanget. Mens i MGS1 så kan du bruke de fleste våpnene igjen og igjen. Herligt Du kan bruke Nikita'n til mer: Du kan bruke den til og slå sniper wolf andre gang!! Still deg bak haugen i sør-øst! Og avfyr raketter og styr de inn mot sniper wolf! Du får ingen skader!! Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 (endret) Du kan bruke den til og slå sniper wolf andre gang!! Still deg bak haugen i sør-øst! Og avfyr raketter og styr de inn mot sniper wolf! Du får ingen skader!! He he Midnight jeg mente at i MGS1 så var det mulighet for å bruke de våpnene man fant flere steder. Men at i MGS2 og MGS3 så var enkelte av våpnene til pynt. Er enig med deg at: Nikita kunne brukes mot Sniper Wolf når Snake slåss mot hene ut i snøen. Da er det leteste å bruke Nikita på hene. Snike en rakket inn på henne. Slik at hun får !!!! Endret 6. april 2005 av Wooho Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Du kan bruke den til og slå sniper wolf andre gang!! Still deg bak haugen i sør-øst! Og avfyr raketter og styr de inn mot sniper wolf! Du får ingen skader!! He he Midnight jeg mente at i MGS1 så var det mulighet for å bruke de våpnene man fant flere steder. Men at i MGS2 og MGS3 så var enkelte av våpnene til pynt. Er enig med deg at: Nikita kunne brukes mot Sniper Wolf når Snake slåss mot hene ut i snøen. Da er det leteste å bruke Nikita på hene. Snike en rakket inn på henne. Slik at hun får !!!! Faen!! Leste feil!! Sorry! Lenke til kommentar
nord Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 (endret) god lesing: MGS Series plot LES! jeg har skjønt alt nå! edit: blir småsykt at Liquid Snake kanskje kommer tilbake... Endret 8. april 2005 av nord Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 god lesing: MGS Series plot LES! jeg har skjønt alt nå! edit: blir småsykt at Liquid Snake kanskje kommer tilbake... Takker og bukker Lenke til kommentar
nord Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 god lesing: MGS Series plot LES! jeg har skjønt alt nå! edit: blir småsykt at Liquid Snake kanskje kommer tilbake... Takker og bukker fikk du noe ut av den? Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 8. april 2005 Forfatter Del Skrevet 8. april 2005 god lesing: MGS Series plot LES! jeg har skjønt alt nå! edit: blir småsykt at Liquid Snake kanskje kommer tilbake... linken funker ikke Lenke til kommentar
nord Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 funker her..iallefall..søk på Metal gear solid og du finner Series plot Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 8. april 2005 Forfatter Del Skrevet 8. april 2005 funker her..iallefall..søk på Metal gear solid og du finner Series plot nope, ingenting... Lenke til kommentar
nord Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 funker her..iallefall..søk på Metal gear solid og du finner Series plot nope, ingenting... da skifter jeg link for deg! http://www.goodcowfilms.com/andvariar/mgs_plot.txt <--enjoy Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 8. april 2005 Forfatter Del Skrevet 8. april 2005 funker her..iallefall..søk på Metal gear solid og du finner Series plot nope, ingenting... da skifter jeg link for deg! http://www.goodcowfilms.com/andvariar/mgs_plot.txt <--enjoy Det var snillt takk så mye, den funker Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 god lesing: MGS Series plot LES! jeg har skjønt alt nå! edit: blir småsykt at Liquid Snake kanskje kommer tilbake... Takker og bukker fikk du noe ut av den? Har ikke giddet å lese den enda.. Var så mye Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 12. april 2005 Forfatter Del Skrevet 12. april 2005 nå har jeg ikke spilt MGS3 skikkelig på lenge, og jeg har heller ikke vært her på lenge..har så sinnsykt mye å gjør på for tiden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå