Gå til innhold

Tråden for alle som er ferdig med MGS3 Snake Eater

MGS3

Anbefalte innlegg

Jeg må være diplomatisk å si at jeg liker alle like godt ;) Er som sagt igang med enern igjen nå. Festlig :thumbup: Toern spilte jeg igjen rett før treern kom så nå føler jeg meg skikkelig oppdatert på Metal Gear Solid :p

Endret av Agres
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har begynt og spille 1'ern nå!! (har runda det 20+ ganger før da, men)

Skal få med meg alt!! Er så spennende!! :dribble:

MGS1 er uten tvil den store klassikeren blandt hele trilogien. I MGS1 og MGS3 så synes jeg at de fleste våpnene er til pynt. Bare ta foreksempel Nikita Missle i MGS2. Den bruker du egentlig bare en gang i spillet. Jeg fant ikke mer ebruk for den etter å ha brukt den til å sprenge den strømskapet der presidenten ble holdt fanget.

Mens i MGS1 så kan du bruke de fleste våpnene igjen og igjen. Herligt :love:

Lenke til kommentar
Har begynt og spille 1'ern nå!! (har runda det 20+ ganger før da, men)

Skal få med meg alt!!  Er så spennende!! :dribble:

MGS1 er uten tvil den store klassikeren blandt hele trilogien. I MGS1 og MGS3 så synes jeg at de fleste våpnene er til pynt. Bare ta foreksempel Nikita Missle i MGS2. Den bruker du egentlig bare en gang i spillet. Jeg fant ikke mer ebruk for den etter å ha brukt den til å sprenge den strømskapet der presidenten ble holdt fanget.

Mens i MGS1 så kan du bruke de fleste våpnene igjen og igjen. Herligt :love:

Du kan bruke Nikita'n til mer:

Du kan bruke den til og slå sniper wolf andre gang!! Still deg bak haugen i sør-øst! Og avfyr raketter og styr de inn mot sniper wolf! Du får ingen skader!!

Lenke til kommentar
Du kan bruke den til og slå sniper wolf andre gang!! Still deg bak haugen i sør-øst! Og avfyr raketter og styr de inn mot sniper wolf! Du får ingen skader!!

He he Midnight jeg mente at i MGS1 så var det mulighet for å bruke de våpnene man fant flere steder. Men at i MGS2 og MGS3 så var enkelte av våpnene til pynt. Er enig med deg at:

Nikita kunne brukes mot Sniper Wolf når Snake slåss mot hene ut i snøen. Da er det leteste å bruke Nikita på hene. Snike en rakket inn på henne. Slik at hun får !!!!

:green:

Endret av Wooho
Lenke til kommentar

He he Midnight jeg mente at i MGS1 så var det mulighet for å bruke de våpnene man fant flere steder. Men at i MGS2 og MGS3 så var enkelte av våpnene til pynt. Er enig med deg at:

Nikita kunne brukes mot Sniper Wolf når Snake slåss mot hene ut i snøen. Da er det leteste å bruke Nikita på hene. Snike en rakket inn på henne. Slik at hun får !!!!

:green:

Faen!! :wallbash:

Leste feil!! Sorry! :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...