Gå til innhold

Tråden for alle som er ferdig med MGS3 Snake Eater

MGS3

Anbefalte innlegg

Hvorfor sprenges alle Cobra'ene etter de er døde...? Det passer liksom ikke at The End sprenges midt i jungelen... :hmm:

Leste dette en plass:

Etter å ha slåss mot The Fury, må du ringe Major Zero en god del ganger. Til slutt vil Snake spørre hvorfor Cobraene eksploderer. Zero sier noe om "legenden om Cobra Unit" og setter over til Sigint.

Årsaken til eksplosjonene er mikrobomber som hver av Cobra medlemmene bærer på seg. Grunnen til bombene ligger i noen av deres oppdrag fra andre verdenskrig. Sigint sier at deres oppdrag var så topp hemmelig at de ikke kunne la liket deres ligge igjen etter seg når de døde. Derfor bar de med seg en mikrobombe på oppdragene slik at de kunne sprenge seg selv når de skjønte de kom til å dø. Men hvorfor har de da fortsatt på seg bombene i Snake Eater? Snake prøver å forklare dette med at Cobraene kanskje er klare for å dø. De har ingen "Unit" å gå tilbake til. Ikke engang et land. Hvis de ikke kan fullføre oppdraget, har de ingenting å leve for.

takker for svar, men er ennå usikker på hva Kowambara er..

Jeg vet ikke hva det er, men er det mulig at det er noe av det samme som var i MGS1 - at et sted (husker ikke hvor) i spillet nevner de navnet The patriots uten å si noe om hva det er, og man får alldri vite svaret før i MGS2... Så kansje det er noe som er sentralt og som har innvirkning på 4`ern?

kan hende det..Har aldri spilt MGS1..

@Midnight_walker jeg er ikke sikker p[ akkurat det han sier, men det kan g[tt hende at du har rett..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
He he den tråden begynner å vokse den og  :w00t: , ceep it going folks :thumbup:

Jeg har heller ikke hørt noe om The Patriots i MGS1 i likhet med "Pakkis" men det de sier i MGS1 er "La li lo le lo" eller noe slikt. ;)

De sier det i MGS3 også... Da Snake skal møte ADAM og EVA, så spør han "EVA" - "Who are the Patriots" og svaret er - "La-Li-Lu-Le-Lo" (Zero sier det i radio-samtalen)

Endret av midnight_walker
Lenke til kommentar
He he den tråden begynner å vokse den og  :w00t: , ceep it going folks :thumbup:

Jeg har heller ikke hørt noe om The Patriots i MGS1 i likhet med "Pakkis" men det de sier i MGS1 er "La li lo le lo" eller noe slikt. ;)

De sier det i MGS3 også... Da Snake skal møte ADAM og EVA, så spør han "EVA" - "Who are the Patriots" og svaret er - "La-Li-Lu-Le-Lo" (Zero sier det i radio-samtalen)

Haha. Er artig når de sier det "La li lu le lo"

Begynner å vokse denne tråden her også ja. Er bare å fortsette. ;) Herlig at det er så mange som liker MGS her på forumet.

Lenke til kommentar

Haha. Er artig når de sier det "La li lu le lo"

Begynner å vokse denne tråden her også ja. Er bare å fortsette. ;) Herlig at det er så mange som liker MGS her på forumet.

Vi kan jo bruke "Den Snille Metal Gear Solid-Tråden" fortsatt...

Lenke til kommentar

Jepp. Vi bør prøve å ha litt forskjell på disse to trådene.

Denne tråden, er for de som er ferdig med MGS3. Den skal hovedsakelig handle kun om MGS3, og kan inneholde så mange spoilere vi bare ønsker.

Den andre tråden, handler om alle spillene i MGS-serien, men om vi burde ha store spoilere eller ikke der, det vet jeg ikke...

Lenke til kommentar

ja, d har vært mange folk som er ferdig som snakker i den andre tråden, men men...

Ville spørre om hva dere synes om Demo Theater eller hva d nå hetter(kan finne den her http://www.konamijpn.com/products/mgs3/english/index.html) Har dere noen favoritter?

En annen ting også: Har dere noen gang spilt MGS3 også samenlignet spillet med MGS2 mens dere spiller? Hvis dere gjør det, bser MGS3 ut som et helt annet spill, som ikke har noe med MGS3 å gjøre spør du meg..

Endret av MGS3
Lenke til kommentar
ja, d har vært mange folk som er ferdig som snakker i den andre tråden, men men...

Ville spørre om hva dere synes om Demo Theater eller hva d nå hetter(kan finne den her http://www.konamijpn.com/products/mgs3/english/index.html) Har dere noen favoritter?

En annen ting også: Har dere noen gang spilt MGS3 også samenlignet spillet med MGS2 mens dere spiller? Hvis dere gjør det, bser MGS3 ut som et helt annet spill, som ikke har noe med MGS3 å gjøre spør du meg..

ja har prøvd og må si meg enig, grafikken er helt annerledes, litt rundere på en måte...

Lenke til kommentar

ja har prøvd og må si meg enig, grafikken er helt annerledes, litt rundere på en måte...

Ja, enkelte gjenstander er ikke så interaktive i MGS3 som de er i MGS2!

Men landskap, lys, skygger osv. er konge grafikk!!

Lenke til kommentar

Har sagt det før, men sier det igjen: Historien i MGS2 er bedre enn MGS3..sikkert fordi i MGS2 forandrer den seg hele tiden, ikke bare det samme som i 3ern..synes jeg da..

Grafikken er go i MGS3, men savner veldig å "ta advatange of your's surroundings" Javisst kan vi kaste slanger og sånnt på fiender, men vi kan ikke blinde dem med mjøl, eller noe sånt(kan vi, er faktisk ikke helt sikker... :blush: )

Musikken er bedre i 2ern også! Elsker intro'en og "Can't Say GoodBye To Yesterday" som kommer når creditsene kommer.. :)

Misforstå ei, MGS3 er dødskul på sin måte! Det er mer gameplay i spillet, noe som kan være veldig slitsom til tiders, men også veldig oppfinnsomt!

Noen terningskast? Gir den 4 pluss av 6 tror jeg.... eller 5 minus... :thumbup:

Lenke til kommentar

Å.. Begynte nettopp på MGS igjen. Det er så bra! Savner merkelig nok å kunne skyte i første-person, men jeg overlever. Digg med radar igjen;)

Det er noe klassisk over dette. Er nok det beste MGS spillet som er laget. "Nothing beats the original". Men MGS3 er nesten like bra da :p

Lenke til kommentar
"Kuwabara, Kuwabara" betyr "God forbid lightning to strikes us" eller noe sånt, for dere som ikke visste det. Litt ironisk egentlig, siden han selv blir drept av lynet på slutten. :p

kult, hvordan fikk du vite det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...