KenBjork Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 (endret) Noen av dere som har denne? Og kan gi ei tilbakemelding til meg på hvordan dere opplever denne skjermen. Grunnen til at jeg spør er at jeg må ha skjerm nå! Siden min crt røyk for 2dager siden. Tenkte å kjøpe en lcd til ca 2000, men så ble jeg da litt mer interessert i denne.Siden den har høydejustering, dvi og medfølgende kabel mm. Tenkt da å strekke meg til å legge på 400.- men det er absolutt maks pris jeg har råd å bruke nå! jeg skal bruke skjermen til å surfe nett og spille blantannet cs:s.Kom gjerne med andre annbefalinger,men ikke overstig prisen på 2400.- ! Så dere som har den,eller vet om denne.Fortelle meg om den. http://komplett.no/k/ki.asp?sku=306087&cks=PRL Endret 18. mars 2005 av KenBjork Lenke til kommentar
ola3 Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Jeg lurer også på det, er intressert i å kjøpe meg den skjermen jegogså. Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2005 (endret) Nja,ola3. Hvis du vente til helga skal jeg fortelle deg hvordan skjermen er. For jeg orka ikke å vente lenger,så jeg bestillte skjermen hos ps-data idag. En hundre lapp billigere enn hos komplett. Rekner med at jeg får skjermen på torsdag. Men det var jo bra komentarer folk ha å si om den på siden til komplett da. Er kresen av meg,men jeg får håpe at den er opp til forventningene.Skal få høre i helga med meg du,så følg med. Endret 15. mars 2005 av KenBjork Lenke til kommentar
ola3 Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Flott! Gleder meg til å høre hvordan skjermen er. Har veldig lyst til å kjøpe den selv. Lenke til kommentar
pine Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Har lillebroren 1715 , er meeeeeget fornøyd, selv om den er 16 ms , så merker jeg ingen etterslep i spill. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Jeg fant heller ingen tester av denne så jeg slo til i går kvled. Må ha ny skjerm før TG Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 18. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2005 (endret) Ja hallo folkens. Da er skjermen vært i bruk en stund,jeg må bare si at dette var meget bra! sylskarp skjerm,klare og fine farger,bra å spille cs:s med merke ikke etterslep. God synsvinkel i både vertikal og horisontal rettning.Ingen døde pixsler på skjermen. Men når det kommer til drivere;de som er på medfølgende cd.. er utgammle,så gå med en gang på nett og hent nye under software.Jeg lastet ned en som het for ...2.zip,men for å få den pakka ut. Gi den nytt navn,Lg.zip. men ps,pakk den ut i egen mappe for den inneholder en vanvittig mange mapper og filer. Deretter finn den som heter L1730BN-L1730B,og slett resten.Så er det bare å oppdater driver. Ellers ikke noe negativt med skjermen,anbefaler denne jeg ja! Merket en ting når jeg scrolla på nettsider og diverse..skjermen er raskere og scrolle enn crt`n jeg hadde,angre ikke ett sekund på dette kjøpet nei!Samt at jeg likte måten å føre kablene via foten og ut. Trodd slett ikke at jeg skulle få så mye for 2400 nei.Kan jo få høre hva dere som har svart meg her om hva dere synes om den når den er kommet i hus, hvis dere kjøper den.. Ahh jeg tar og legger ved drivern her jeg. grunnen til at jeg har lagt inn de nye driverne jeg fannt på nett er at de som er på medfølgende-cd,får man bare 60hz. Endret 18. mars 2005 av KenBjork Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Erfaringer etter 1 times bruk: Uvant siden jeg er vant med CRT, men det funket bra i CS:S.Liten hvit strike nederst når jeg bruker den til å se på TV med. Driverne som fulgte med her ga 85 hz... Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 18. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2005 samme med meg å litt uvant siden jeg er vant med crt. 85hz.. jaja d va litt snodig,skulle tro vi fikk samme cd... Last opp fila til meg da? Lenke til kommentar
Vargtass Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Ups. To (garvede?) crt brukere som er fornøyd med sin nye lcd! Denne må sjekkes nærmere, kan noen legge en link til skjermen? mvh r Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 19. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2005 Link ligger i det første innlegget mitt. Fortsatt meget fornøyd jeg ja, har masse kompiser som har hatt lcd fra dagens lys så jeg har sett en del dårlige lcd. Derfor har jeg vært kritisk til lcd. Men lcd er litt uvant å se på, så jeg treng litt tilvenning. Lenke til kommentar
ola3 Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Drit bra skjerm ser det ut til!! Denne må jeg også kjøpe meg etter TG. åssen er det med gjennomskinn og baklys? Åssen takler den filmer? Ser ut som det beste lcd kjøpet per dags dato. Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 23. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2005 (endret) Morn morn. Har sjekka det med gjennomlys ja,men jeg ser ingenting på min skjerm. Når det gjelder å se film på den så var det også en av de første tingene jeg sjekka,har sett en hel dvd på den. Og det går fint som f*** det Nå sitt jeg også en del med den i dagslys,bynne å bli en del sol ute... Spiller ingen rolle det. hehehe Og nå har jeg brukt den og spillt såpas mye cs:s med den å så nå er jeg overbevist på lcd forall framtid! Og såå good plass på bordet mitt da God påske folkens Endret 23. mars 2005 av KenBjork Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Hvordan er den i ikke native oppløsning (anne oppløsning enn 1280x1024)? Lenke til kommentar
Rumba Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Ser det finnes 2 utgaver av L1730B: 1: L1730BSNT: koster pr. dato hos komplett: 2395,- / PSdata: 2195,- 2: L1730BSNH: PSdata: 2556,- (komplett.no har ikke denne) Noen som vet forskjellen på disse 2? Hvilken kjøpte du KenBjork? Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2005 (endret) Hallo, til Okay først. Nå har jeg prøvd bare litt på kun 1024@768, men helt fint og ok. Nå skjønne jeg ikke helt hva du mener men..? Den føltes som min crt på den oppløsningen bare at alt er veldig mye klarere,skarper,bedre farger. Igår kveld forandra jeg oppløsningen i CS:S til 1024@768 for å få høyere fps for jeg sliter med ett gainvard fx5600, men windows kjøre jeg på 1280@1024. Rumba; jeg har den L1730BSNT fra PSdata. Var faktisk ikke klar over BSNT-BSNH,men det skal jeg se om jeg finner ut av hva det er. Om noe andre finner det ut eller vet,så opplys oss Sånn i farta tenke jeg på de driverfilene jeg drev å rota med rett etter innkjøp... Endret 30. mars 2005 av KenBjork Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2005 (endret) Ja nå har jeg letet litt etter forskjeller på skjermene, dette er hva jeg har funnet ut: Noe cm forskjell i fysisk størrelse, noe jeg mener betyr null og niks mellom disse to lcd skjermene,men det er jo fordi jeg er vant til den enorme plassen crt`n tok opp i forhold til min nye lcd. Også er det noen forskjeller på tilpassede standarder,som dere ser. Men hva det som jeg ser er forskjellig der aner jeg ikke hva betyr,så det må noen andre eventuelt svare på... L1730BSNT Bredde: 46 cm Dybde: 21 cm Høyde: 46.3 cm Tilpassede standarder: FCC-klasse B-sertifisert, CE, UL, TUV GS, C-Tick, GOST, cUL, DDC-2B, EPA Energy Star, ISO 13406-2, SEMKO, TCO '99, VCCI-II L1730BSNH Bredde: 39.8 cm Dybde: 14 cm Høyde: 40.1 cm Tilpassede standarder: FCC-klasse B-sertifisert, CE, CSA, UL, TUV GS, C-Tick, ISO 9241-3, ISO 9241-8, GOST, ISO 9241-7, cUL, DDC-2B, EPA Energy Star, ISO 13406-2, SEMKO, TCO '99, VCCI-II Endret 30. mars 2005 av KenBjork Lenke til kommentar
Rumba Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 (endret) Har sjekket litt nærmere og det er nok kun et slankere design, i favør BSNH modellen, som er forskjellen. Ikke verdt 350 kr ekstra spør du meg! Endret 31. mars 2005 av Rumba Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 31. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2005 Helt enig,følte att det var det som var den faktiske forskjellen ja.Treng ikke koste på 350.- for litt slankere nei. Slank læll LCD. L1730BSN(Thick) L1730BSN(Hansom) :!: Lenke til kommentar
harrier Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 har nå bestilt meg L1730BSNH hos psdata, og jeg lurer på om det fulgte med DVI kabel hos L1730BSNT ? bestilte på mandag og har fortsatt ikke fådd den trur ikke de har den på lager, noen hær som vet hvor lang tid det kan ta? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå