Gå til innhold

Styr unna 6600GT om du gamer cs

Ole-

Anbefalte innlegg

Jeg har et spørsmål til dere som får 100FPS i CSS med et GeForce 6600GT?

Min maskinvare står i sigen. Innstillinger jeg bruker når jeg spiller CSS er:

Oppløsning 1024x700 eller noe i den duren. Når det gjelder advance option så er alt på high og AA er på max og AF er på max. I stresstest så får jeg 90FPS men når jeg spiller med folk over internett så får jeg 50-80FPS? :dontgetit: Vet at jeg har en slakke CPU, hva slags CPU må man sikte til får å få 100FPs egentlig i CSS? :hmm:

Da tenker jeg ikke på AMD, men sverger til Intel.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

morsamt...folk med gamle gf4 ti 4200 kort og dårligere HW få mer FPS en folk med skikkelig HW skrytepaver eller cock swinging contest her ??? jeg spiller ikke cs men har en x 800 pro så jeg må vel få 400 fps på cs ??....

on topic : min søn har selv en Gainward 6600GT og den funker mega bra både på CS od Americas Army ( vet ikke hvor mye fps han få men bilde løper smoooth og glatt )...so jeg kan bare anbefale deg å prøve omega drivere og virkelig se om alle de gamle drivere du har fra før er slettet

Lenke til kommentar
jeg spiller ikke cs men har en x 800 pro så jeg må vel få 400 fps på cs ??....

Feil, du kan ikke få mer enn 100fps da HL motoren ikke støtter mer.

Jeg har et spørsmål til dere som får 100FPS i CSS med et GeForce 6600GT?

Min maskinvare står i sigen. Innstillinger jeg bruker når jeg spiller CSS er:

Oppløsning 1024x700 eller noe i den duren. Når det gjelder advance option så er alt på high og AA er på max og AF er på max. I stresstest så får jeg 90FPS men når jeg spiller med folk over internett så får jeg 50-80FPS?  Vet at jeg har en slakke CPU, hva slags CPU må man sikte til får å få 100FPs egentlig i CSS? 

Da tenker jeg ikke på AMD, men sverger til Intel.

3.2GHz P4 Prescott, socket 775 er jo en god sak til en rimelig pris..

Bruker denne selv sammen med Abit AS8 og er kjempe fornøyd.

CSS krever mer av skjermkortet ditt enn CPU, selv om CPU hjelper på en god del..

Dette er forskjell fra CS 1.6

Endret av lommis
Lenke til kommentar

Bare for å spytte inn et ord:

Jeg leste en som var litt usikker på Omega drivere til Nvidia. Jeg sitter akkurat nå å ser på mitt ødelagte Nvidia GF ti4600 kort. Dette skjedde rett etter installering av omega driverne. De forrige driverne ble såklart avinstallert først.

Lenke til kommentar

CFG tweak gutt........... evt. skru cl_weather til 0 på aztec (det regnet kan gjøre at det lagger mer enn nødvendig) max_fps 101 og alt det småtteriet....

BTW i CS 1,6 hadde jeg konstant 100fps med et Geforce 4 MX 420 med en 2.2Ghz p4..... untatt i smoke.... eneste forskjell jeg merker med mitt 6800LE er at det ikke lagger i smoke.... har da også en A64 3000+

Som sagt før i tråden sjekk om AA/AF er programmstyrt og ikke tvunget på.... og nyeste chipsetts drivere og nyeste WHQL GFX drivere.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Nå skal det sies at hvis du spiller CSS, er det nok ikke skjermkortet som setter begrensningene, det er prosessor, iallefall slik det virker på meg. Source engine er nesten like avhengig av prosessor og minne som skjermkort.

cs 1.6 er enda mer avhenging av cpu.. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...