Wooho Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Jeg har et spørsmål til dere som får 100FPS i CSS med et GeForce 6600GT? Min maskinvare står i sigen. Innstillinger jeg bruker når jeg spiller CSS er: Oppløsning 1024x700 eller noe i den duren. Når det gjelder advance option så er alt på high og AA er på max og AF er på max. I stresstest så får jeg 90FPS men når jeg spiller med folk over internett så får jeg 50-80FPS? Vet at jeg har en slakke CPU, hva slags CPU må man sikte til får å få 100FPs egentlig i CSS? Da tenker jeg ikke på AMD, men sverger til Intel. Lenke til kommentar
Ole- Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2005 Jeg har liksom skikkelige innstillinger, d er jeg 100% sikker på.. men om d vizla sier er sant så er d vel greit;D Lenke til kommentar
LWSR54 Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 morsamt...folk med gamle gf4 ti 4200 kort og dårligere HW få mer FPS en folk med skikkelig HW skrytepaver eller cock swinging contest her ??? jeg spiller ikke cs men har en x 800 pro så jeg må vel få 400 fps på cs ??.... on topic : min søn har selv en Gainward 6600GT og den funker mega bra både på CS od Americas Army ( vet ikke hvor mye fps han få men bilde løper smoooth og glatt )...so jeg kan bare anbefale deg å prøve omega drivere og virkelig se om alle de gamle drivere du har fra før er slettet Lenke til kommentar
longarmstrong Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 (endret) jeg spiller ikke cs men har en x 800 pro så jeg må vel få 400 fps på cs ??.... Feil, du kan ikke få mer enn 100fps da HL motoren ikke støtter mer. Jeg har et spørsmål til dere som får 100FPS i CSS med et GeForce 6600GT? Min maskinvare står i sigen. Innstillinger jeg bruker når jeg spiller CSS er: Oppløsning 1024x700 eller noe i den duren. Når det gjelder advance option så er alt på high og AA er på max og AF er på max. I stresstest så får jeg 90FPS men når jeg spiller med folk over internett så får jeg 50-80FPS? Vet at jeg har en slakke CPU, hva slags CPU må man sikte til får å få 100FPs egentlig i CSS? Da tenker jeg ikke på AMD, men sverger til Intel. 3.2GHz P4 Prescott, socket 775 er jo en god sak til en rimelig pris.. Bruker denne selv sammen med Abit AS8 og er kjempe fornøyd. CSS krever mer av skjermkortet ditt enn CPU, selv om CPU hjelper på en god del.. Dette er forskjell fra CS 1.6 Endret 18. mars 2005 av lommis Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Jeg merker null forskjell på mitt 6600GT og 6800GT i 1024x768 alt på max. Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Kan ikke skjønne hvorfor denne tråden ikke er stengt for lenge siden, da den rett og slett er feil! Udugelige brukere fins over alt... ATI-fanboys blandt moderatorene kanskje.... Lenke til kommentar
ViVentis Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Bare for å spytte inn et ord: Jeg leste en som var litt usikker på Omega drivere til Nvidia. Jeg sitter akkurat nå å ser på mitt ødelagte Nvidia GF ti4600 kort. Dette skjedde rett etter installering av omega driverne. De forrige driverne ble såklart avinstallert først. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 (endret) CFG tweak gutt........... evt. skru cl_weather til 0 på aztec (det regnet kan gjøre at det lagger mer enn nødvendig) max_fps 101 og alt det småtteriet.... BTW i CS 1,6 hadde jeg konstant 100fps med et Geforce 4 MX 420 med en 2.2Ghz p4..... untatt i smoke.... eneste forskjell jeg merker med mitt 6800LE er at det ikke lagger i smoke.... har da også en A64 3000+ Som sagt før i tråden sjekk om AA/AF er programmstyrt og ikke tvunget på.... og nyeste chipsetts drivere og nyeste WHQL GFX drivere. Endret 18. mars 2005 av Xtra Lenke til kommentar
Ghost Of Death Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Nå skal det sies at hvis du spiller CSS, er det nok ikke skjermkortet som setter begrensningene, det er prosessor, iallefall slik det virker på meg. Source engine er nesten like avhengig av prosessor og minne som skjermkort. Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Nå skal det sies at hvis du spiller CSS, er det nok ikke skjermkortet som setter begrensningene, det er prosessor, iallefall slik det virker på meg. Source engine er nesten like avhengig av prosessor og minne som skjermkort. cs 1.6 er enda mer avhenging av cpu.. Lenke til kommentar
gsn Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Stemmer, cs 1.6 krever mye mer av cpu en hva css gjør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå