devils444 Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 JEg har nettop bygd ny pc og første gangen kom jeg inn i bios, men etter en stund hang pcen seg opp( tastaturet ble oxo dødt). Prøvde å restarte men det samma skjedde... NOe som skjønner hva som har godt gærnt? Venligst svar fort! Lenke til kommentar
devils444 Skrevet 14. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2005 skjer sirka et havlt minutt etter jeg har startan....men når jeg restarten igjen kommer jeg ikke igang med noe, helt svart skjerm Lenke til kommentar
embark Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Når jeg har vært å tukla inni PC'en, pleier jeg alltid å restarte BIOS, det hjelper alltid... Lenke til kommentar
kjaks Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 har du installert windows på nytt etter du bygde pc'en? Om du bruker samme windows installasjon som på den forrige pc'en din, så er det nok her problemet ligger. ALLTID installer windows på nytt etter at du f.eks har skiftet hovedkort. Lenke til kommentar
pcmannen Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 (endret) Må bare bekrefte det kjaks sier! Edit: Du sier at PCen er ny.. Betyr det også at harddiskene er nye? Hvis dette er tilfellet, prøv å ta fra hverandre driten, og sett den sammen på nytt! Dette hjelper noen ganger... Endret 26. mars 2005 av pcmannen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå