abrj Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 For en stund siden fant jeg en link her på forumet, hvor du kunne taste inn en url og få se hvordan siden ville ta seg ut i forskjellige nettlesere. Jeg var sikker på at siden var i mine bokmerker, men jeg finner den ikke der eller noen andre plasser, og jeg husker ikke hva den het... Noen som har tips? Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Denne linken du lette etter? Lenke til kommentar
abrj Skrevet 14. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2005 (endret) Yes!!! Takk... hadde den bare fungert så Endret 14. mars 2005 av abrj Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Fungert? Den fungerer da her vertfall. Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Warning: mysql_connect(): Access denied for user: '[email protected]' (Using password: YES) in /usr/www/users/dvine/danvine.com/iecapture/inc/global.inc.php on line 45 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /usr/www/users/dvine/danvine.com/iecapture/inc/global.inc.php:45) in /usr/www/users/dvine/danvine.com/iecapture/detail.html on line 37 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå