Gå til innhold

Hvor kan man sjekke info ved hjelp av IMEI nr?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja sant det leste vel fort gjennom bare, var på jobb. vel da vet jeg ikke helt, men jeg vet du får sjekket om TLf har garanti på SE Telefoner.

Hvis du ser bak på klistermerke så skal det være noe lignende som dette her -->

 

04W12

 

Betyr at garantien på telefonen går ut 1 år etter det alså 2005 uke 12 pluss 3 måneder, så vidt ikke Kvitteringen viser noe annet.

 

Pluss 3 måneder vet jeg fordi har en kompis som jobber hos SE.

Lenke til kommentar
04W12

 

Betyr at garantien på telefonen går ut 1 år etter det alså 2005 uke 12 pluss 3 måneder, så vidt ikke Kvitteringen viser noe annet.

Så du mener det er slik at hvis du kjøper en telefon som har stått i butikken i en stund, så får kunden mindre garanti? Høres litt usannsynlig ut :hmm:

 

Regner med garantien gjelder fra kjøpsdato, ikke produksjonsdato (eller noe sånt).

Lenke til kommentar

Nå er det da også slik at man ikke har garanti på en telefon uten kvittering.

 

Men det han mener er, produsent gir 12 + 3 måneders ganranti fra produskjonsdato, OM ikke kvitteringen viser noe annet. Så om du leser det han skriver, så står det der at om telefonen har ligget i butikken over de +3 månedene, er det kvitteringa som avgjør garantien.

Lenke til kommentar
04W12

 

Betyr at garantien på telefonen går ut 1 år etter det alså 2005 uke 12 pluss 3 måneder, så vidt ikke Kvitteringen viser noe annet.

Så du mener det er slik at hvis du kjøper en telefon som har stått i butikken i en stund, så får kunden mindre garanti? Høres litt usannsynlig ut :hmm:

 

Regner med garantien gjelder fra kjøpsdato, ikke produksjonsdato (eller noe sånt).

Jeg skrev også hvis du kan lese, at hvis ikke kvittering viser noe annet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...