bujk Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Skal sjekke informasjon på en SE P910i ved hjelp av IMEI, det jeg vil finne ut er om tlf er stjålet og evt om det fortsatt er garanti på tlf. evt om det finnes nadre måter å finne ut dette på. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Du kan ringe operatøren din. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Eller politiet (om de har tid) Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 hørtes jo helt usannsynlig vanskelig ut det der, på siemens er det *#06# så kommer nr opp. Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 hørtes jo helt usannsynlig vanskelig ut det der, på siemens er det *#06# så kommer nr opp. tror gjerne han mente hvordan han kunne få opplysninger ut av imei nr, ikke hvordan han fant det... på de fleste telefonene står vel dette nr også under batteriet. Lenke til kommentar
Armani Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Du får info om imei nr hvis du går til en nokia forhandler, f.eks mobilfiksern, sjekker garanti, tidligere rep osv... hvis du har nokia da Lenke til kommentar
Lars86 Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Du får info om imei nr hvis du går til en nokia forhandler, f.eks mobilfiksern, sjekker garanti, tidligere rep osv...hvis du har nokia da Han sa jo at dette var en P910 da. hehe Nokia p910 har ikke kommet enda trur jeg Lenke til kommentar
Armani Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Ja sant det leste vel fort gjennom bare, var på jobb. vel da vet jeg ikke helt, men jeg vet du får sjekket om TLf har garanti på SE Telefoner. Hvis du ser bak på klistermerke så skal det være noe lignende som dette her --> 04W12 Betyr at garantien på telefonen går ut 1 år etter det alså 2005 uke 12 pluss 3 måneder, så vidt ikke Kvitteringen viser noe annet. Pluss 3 måneder vet jeg fordi har en kompis som jobber hos SE. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 04W12 Betyr at garantien på telefonen går ut 1 år etter det alså 2005 uke 12 pluss 3 måneder, så vidt ikke Kvitteringen viser noe annet. Så du mener det er slik at hvis du kjøper en telefon som har stått i butikken i en stund, så får kunden mindre garanti? Høres litt usannsynlig ut Regner med garantien gjelder fra kjøpsdato, ikke produksjonsdato (eller noe sånt). Lenke til kommentar
Merathio Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Nå er det da også slik at man ikke har garanti på en telefon uten kvittering. Men det han mener er, produsent gir 12 + 3 måneders ganranti fra produskjonsdato, OM ikke kvitteringen viser noe annet. Så om du leser det han skriver, så står det der at om telefonen har ligget i butikken over de +3 månedene, er det kvitteringa som avgjør garantien. Lenke til kommentar
zand Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Hvis du vil sjekke om den er stjålet og da sperret kan du gå innom en hvilken som helst Telenor forhandler. Der er det mulighet for å få det sjekket. Lenke til kommentar
Armani Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 04W12 Betyr at garantien på telefonen går ut 1 år etter det alså 2005 uke 12 pluss 3 måneder, så vidt ikke Kvitteringen viser noe annet. Så du mener det er slik at hvis du kjøper en telefon som har stått i butikken i en stund, så får kunden mindre garanti? Høres litt usannsynlig ut Regner med garantien gjelder fra kjøpsdato, ikke produksjonsdato (eller noe sånt). Jeg skrev også hvis du kan lese, at hvis ikke kvittering viser noe annet. Lenke til kommentar
zand Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Verkstedene krever kvittering uansett. Dette er fordi de må ha den for å kunne fakturere produsenten. Selv om de kan sjekke alder på telefonen vil de sørge for å ikke reparere stjålne telefoner osv. Lenke til kommentar
bujk Skrevet 16. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2005 Verkstder krever ikke kvittering, det er kun samsung tlf dem trenger kvittering på. Lenke til kommentar
Armani Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Krever ikke kvittering hvis ikke de har spesiell grunn, eneste mobil typen som skal leveres inn med kvitto er LG telefoner, spurte på mobilfiksern Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Hvorfor må Samsung/LG mobiler ha kvittering for å leveres inn, mens andre ikke trenger? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Jeg skrev også hvis du kan lese, at hvis ikke kvittering viser noe annet. Ja, men i hvilke tilfeller vil ikke kvittering vise noe annet? Garantien vil vel uansett ikke ha noen sammenheng med den datoen som står på klistremerket. Lenke til kommentar
Armani Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 nei egentlig ikke, hvis ikke du har mistet kvitteringen og må levere den inn, så sjekker verkstedene bare klistermerket hvis ikke du har kvitto. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå