akarno Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 (endret) Skal ha nasjonal prøve i matte i morgen, men hva skal jeg øve på? (går i 10). Noen som har hatt denne prøven som kan si sånn ca hva man får om? Tenkte sånn generellt ganging, deling osv, brøk, prosent, likninger (også i koordinatsystem), areal o.l... Noe jeg ikke har fått med meg her jeg bør se over før morgendagen? Edit: Og ja, jeg bryr meg om resultatet , får innvirking på karakterer på min skole, men vi slipper allt som heter tentamen Endret 14. mars 2005 av Icluz Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Du vil få generell matte, egentlig fra alt du har hatt i pensum siden starten av første klasse. Lenke til kommentar
akarno Skrevet 14. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2005 Vi fikk også vite av læreren idag at prøven kom til å inneholde endel av ting vi ikke har hatt i pensum i delprøve 2 Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Er dere ikke igjennom pensum enda???? Lenke til kommentar
akarno Skrevet 14. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2005 Vi er igjennom pensum, joda, men likevell sa han at ting vi ikke har hatt noe om, kan vi få... (noe andre skoler mest sannsynlig har hatt i pensum. Alle skoler har vel forskjellig pensum (?)) Noe som ikke er veldig betryggende Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Pensumet bygger jo på læreplanen, og bøkene lages jo på grunnlag av læreplanen... Så alle skal vel være gjennom alt soms skal læres i løpet av obligatorisk ungdomsskole. Lenke til kommentar
akarno Skrevet 14. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2005 Du har vel rett, det jeg sa var bare noe jeg hadde intrykk av, av en eller annen grunn... Men da syntes jeg likevell det er rart at han sier vi kan få ting vi ikke har hatt... Hmm, har han ikke kommet gjennom pensum selv om han sier det kanskje? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Kan høres ut som det... Lenke til kommentar
Stolt Jensenberg Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 det er jo ganske selvsagt.... det som sies her. seriøse nye ting kommer det bare et eller to spørsmål om for å velge ut de som er lit "forut for sin tid" og ellers er sikkert alt på pensum (håper jeg) Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Den vi hadde i fjor var så enkel at det gjorde vondt Lenke til kommentar
Jan Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Den var simpel. Regn ut 535:3 uten å bruke kalkulator osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå