Sportive. Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Vurderer nytt kamra, har i dag coolpix 3100, men savner mer zoom og synes bilder i dårlig lys blir dårlige ! Er dette bedre i dårlig lys ? Ser at autofokus er noe treg, men om jeg tar meg tid til de kan de vel bli bra bilder likevel ? Er da dette et bra alterntiv ? Olympus Camedia C-765 Ultra Zoom. Eller er de andre i klassen som er bedre ? Max pris ca 4000,- Håper på gode råd Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Se på Panasonic Lumix FX2 og FX7. Begge har bildestabilisator. Uunnværlig i dårlig lys. Det finns en test på FX7 her. Ellers så finns det større kompakter med bildestabilisator, men de blir vesentlig større enn den størrelsen du spurte om (CoolPix 3100) Lenke til kommentar
Sportive. Skrevet 14. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2005 Det trenger ikke å være såpass lite som coolpix 3100.... Zoomen på de kamraene du henviser til er da likt eller litt bedre. De jeg har vurdert er Fujifilm FinePix S5500, Olympus Camedia C-765 Ultra Zoom, Panasonic Lumix DMC-FZ3 , Canon PowerShot S1 IS , andre ? De er kamra i denne klassen jeg tror tilfredstiller mine behov. Men kansje de er like dårlige alle de her i dårlig lys ? Jeg så noen bilder som var tatt med coolpix 5200 i samme lysforhold som med mitt kamra, de var MYE bedre ja ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå