Shhhh Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 (endret) Som topic sier leter jeg etter en klapptelefon. Det trenger ikke være en funksjonsrik telefon, men design, kamra og hastighet er viktig. Funksjoner: -Kalender: Helst en funksjonibel -MMS: JA. -GPRS: JA -EDGE: nei -WAP: ja. -Kalkulator: ja -JAVA: ja -Email klient: spiller ingen rolle. -Spill: helst ikke, kommer til å bli slettet. Form: -Klapp -Vekt: 100 gram +-10g -Antenne: helst ikke -"Støt/sprut/støv-sikker": nei Skjerm: Farge/ikke farge. -Over 65000 farger -Størrelse på skjerm: 128x160 eller mer -Touchscreen: nei Pris: Jeg har mellom 0 og 2500 kroner til rådighet. (Skriv en øvre og nedre prisgrense). Med abonnementsbinding): nei Diverse: -Merke: Spiller ingen rolle, men helst ikke nokia eller SE -Kamera: JA -Videokamera: ikke nødvendig. -Symbian: nei -Triband: spiller ingen rolle. -Infrarød port: helst -Bluetooth: ikke nødvendig, men selvfølgelig et pluss. -Minne: 3+ -Minnekort?: nei -Polyfoniske ringetoner: spiller ingen rolle, bruker stor sett vibrasjon -MP3: nei -Radio: gjerne, men det går greit uten -3g(UMTS): nei -Wlan: nei. Mobilen skal brukes som en reserve/fest mobil. Ringing, sms og bilder er hovedbruket. Bilder trenger ikke være av super kvalitet. Jeg vektlegger batteritid (så god som mulig) og aller mest en rask prosessor. Vil ikke ha en sms sinke som f.eks LG T5100 Mulige mobiler jeg har funnet: LG F2100 Moto V600 Endret 14. mars 2005 av Shhhh Lenke til kommentar
Lars86 Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Tenkte på LG F2100/C2200 jeg også. Men alternativt Samsung E700/E330 Lenke til kommentar
scoot Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Slenger meg på de 2 forran meg, Lg`n eller Samsung E330! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå