BiaZ Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Hei. Jeg skal reise til London snart, men vet ikke helt hva som er fet å finne på der. Lurer derfor på om noen har noen tips og erfaringer å dele med meg. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Tja. Det er noe for en hver smak i London. Så du må kanskje starte med å antyde smaken. Hvor gammel er du, hva slags interesser har du? Hvor lenge skal du være der? Geir Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 (endret) Du kan jo se på halshugging: http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/03/14/426163.html EDIT: Den var litt grov... Endret 14. mars 2005 av fUzZy^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Londontur, noe gøy å finne på? Hva skal jeg finne på i London? Lenke til kommentar
BiaZ Skrevet 14. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2005 (endret) Tja. Det er noe for en hver smak i London. Så du må kanskje starte med å antyde smaken. Hvor gammel er du, hva slags interesser har du? Hvor lenge skal du være der? Geir Tja, Jeg er 18 år. Driver med data, elsker musikk, litt festing byr meg ikke i mot. Har tenkt å få med meg en fotball kamp når jeg først er i england. Er det ikke noen ting jeg bare _må_ gjøre der ? Edit: Sorry, tenkte rett og slett ikke på å bruke søkefunksjonen. *Stille seg i en krå og skamme seg* Endret 14. mars 2005 av BiaZ Lenke til kommentar
Ulf Isaksen Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 er du keen på å se litt av london så kan du ta en tur med "The big Bus Company" det er i mine øyne dyrt. Ned og rundt Soho er det en og annen fest Lenke til kommentar
Ulf Isaksen Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 er du keen på å se litt av london så kan du ta en tur med "The big Bus Company" det er i mine øyne dyrt. Ned og rundt Soho er det en og annen fest Lenke til kommentar
chris Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Camden Market og Nike Town er verdt å få med seg når man er i London. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 (endret) Londontur, noe gøy å finne på? Hva skal jeg finne på i London? øy, ikke glem denna: Noe i London jeg bør få med meg? Endret 14. mars 2005 av Larzemannen Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 bussene er konge ja. I tillegg så må du innom Hamleys, gigantisk lekebutikk Teknisk museum er også morro. og så har du jo en haug med pub'er rundt omkring Lenke til kommentar
BiaZ Skrevet 14. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2005 bussene er konge ja.I tillegg så må du innom Hamleys, gigantisk lekebutikk Teknisk museum er også morro. og så har du jo en haug med pub'er rundt omkring Lurer egentlig hva jeg skal i en lekebutikk Leker egentlig ikke så veldig mye mer... Synd men sant Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Vokskabinettet er verd et besøk Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Stikk innom puben Ye Ol' Chessire Cheese som er en ekte 1700-tallspub med sagflis på gulvet. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Du må vel ha deg en pubrunde ja. Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 bussene er konge ja.I tillegg så må du innom Hamleys, gigantisk lekebutikk Teknisk museum er også morro. og så har du jo en haug med pub'er rundt omkring Lurer egentlig hva jeg skal i en lekebutikk Leker egentlig ikke så veldig mye mer... Synd men sant Den som ikke finner noe som interesserer dem i Hamleys har ikke et liv verdt å leve :-) Ellers er vokskabinettet og planetarium fint å se. Det fins så utrolig mye annet å se også, så du får være der en par ukers tid ;-) Lenke til kommentar
knutby Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Ta deg en tur til Lester Square. MASSE underholdning og ting og finne på. Londons hollywood er det. Lenke til kommentar
Ulf Isaksen Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 (endret) Imperial War Museum er mye gøyere enn det høres ut som Endret 15. mars 2005 av Håvi Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Madamme Tussaud's vokskabinett er jo en klar severdighet. Ellers så ville jeg kanskje tatt en tur innom Tower of London (hvis du er litt historisk interessert). En sightseeingtur på taket av en dobbletdekker kan gå an hvis du vil få sett en del på kort tid... Ellers er pub-kulturen noe å få med seg. Trenger du et avbrekk fra shoppinggater og sånn så er Hyde Park et fint sted å ta lunsjen. Vaktskiftet foran Buckingham Pallace er jo også noe en del liker å få med seg... For mitt vedkommende ble det en heller kjedelig affære. Vanskelig å få med seg ting, for folk sto i flokker utenfor gjerdet og sperra for utsikten. Ellers så er jo London også veldig kjent for sine sjarmerende markeder. Camden Marked er et av dem. Masse boder hvor man får kjøpt snåle ting Petticoat Lane er det vel et annet marked som heter. En annen ting London er kjent for er musikaler. Anbefaler Les Misserables, Cats, Miss Saygon. (Dersom du liker musikaler) Men nesten uansett hva du er interessert i så finner du det i London. Veldig fin og interessant by! Anbefales! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Madamme Tussaud's vokskabinett er jo en klar severdighet. Ellers så ville jeg kanskje tatt en tur innom Tower of London (hvis du er litt historisk interessert). En sightseeingtur på taket av en dobbletdekker kan gå an hvis du vil få sett en del på kort tid... Ellers er pub-kulturen noe å få med seg. Trenger du et avbrekk fra shoppinggater og sånn så er Hyde Park et fint sted å ta lunsjen. Vaktskiftet foran Buckingham Pallace er jo også noe en del liker å få med seg... For mitt vedkommende ble det en heller kjedelig affære. Vanskelig å få med seg ting, for folk sto i flokker utenfor gjerdet og sperra for utsikten. Ellers så er jo London også veldig kjent for sine sjarmerende markeder. Camden Marked er et av dem. Masse boder hvor man får kjøpt snåle ting Petticoat Lane er det vel et annet marked som heter. En annen ting London er kjent for er musikaler. Anbefaler Les Misserables, Cats, Miss Saygon. (Dersom du liker musikaler) Men nesten uansett hva du er interessert i så finner du det i London. Veldig fin og interessant by! Anbefales! Ja, London har mye å tilby. Mange år siden jeg har vært der nå, fikk meg til å begynne lengte litt tilbake dette M.T. vokskabinett er noe av det som sitter mest igjen faktisk. En must om man har litt sans for historikk, legendariske personer osv Konserter på Hammersmith odeon og Royal Albert hall (særlig førstnevnte, lurer på om den har skiftet navn nå..?) Fotball selvfølgelig, hvis man er interessert og kinoer. Noen av kinoene der var absolutt verd et besøk Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 bussene er konge ja.I tillegg så må du innom Hamleys, gigantisk lekebutikk Teknisk museum er også morro. og så har du jo en haug med pub'er rundt omkring Lurer egentlig hva jeg skal i en lekebutikk Leker egentlig ikke så veldig mye mer... Synd men sant De har jo en hel etasje med bare PC-spill, men det intriserer deg sikkert lite! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå