Azper Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Hei Jeg har en xbox, og enkelte spiller sinnsykt kult med 4+ spillere, på vorspiel eller bare seint på natta. Lurer derfor på om det er noen som har noen å annbefale? Splitscreen og Live! multiplayer er ikke aktuelt. Har disse: Mashed (spillet jeg har spilt mest på konsoll noensinne!) Kung Fu Chaos (også bra underholdning, men ikke alle banene er bra) Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Timesplitters 2 (og sikkert også det kommende Timesplitters: Future Perfect) er konge i multiplayer, både system link og splitscreen Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Timesplitters 2 (og sikkert også det kommende Timesplitters: Future Perfect) er konge i multiplayer, både system link og splitscreen Er ikke bare timesplitters til ps2? Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 (endret) Tom Clancy's Splinter Cell: Chaos Theory kommer til å bli heidundranes fett på live! Rainbow Six på live er også genialt + at fotballspill er underholdende(live)! EDIT: Oops.. leste ikke godt nok dt første innlegget Endret 16. mars 2005 av JulianR Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Timesplitters 2 (og sikkert også det kommende Timesplitters: Future Perfect) er konge i multiplayer, både system link og splitscreen Er ikke bare timesplitters til ps2? Timesplitters 1 er PS2 ekslusivt, men ikke 2'en og 3'en - de finnes på alle tre konsollene. Lenke til kommentar
Toa Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Vel, om man liker fotball er jo Pro Evolution Soccer 4 en vinner. Spill 2 mot 2... snadder... Lenke til kommentar
Fylliksen Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 micro machines er bra. ssx3, tony hawk og bmx xxx. red dead revolver har en multiplayerfunksjon men det har jeg ikke fått prøvd enda, men har ikke så veldig store forventninger til det. kung fu chaos er nok imidlertid det kuleste spillet da syns jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå