danger_of_death Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 MMORPG og MMOG verden blir bare større og større. Derfor mener jeg at vi burde ha en egen kategori for disse. Slik at folk slipper å lete rundt i de andre kategoriene. Eller hva? Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Wow har jo egen kategori. Det er jo tross alt ikke så mange tråder om MMORPGer utenom Wow. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Da må vi jo også ha en FPS kategori, og strategi er jo en vokser jo stadig også. Nei fysj, det blir bare rot. Og som Cheese sier, 95% av trådene er WoW-relatert. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Det hadde jo ikke bare blitt rot med forskjellige kategorier for forkjellige typer spill, vil jeg tro, men det er jo et faktum at de mest populære spillene ville oversvømt de ikke så populære spillene. Og spillkategorien for de mest populære spillene, ville vel blitt fjernet ? Hehe en egen strategikategori kan jeg gå god for så lenge Total War spilla får fortsette ha sin egen (*ironi* , på en måte ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå