Gå til innhold

hvilket abonnement anbefaler du?


Anbefalte innlegg

skal gå til anskaffelse av et nytt abonnement til min nye k700i tlf. bare lurte på hvilket abonnement folk her anbefaler. jeg skjekket ut www.mobyson.no og dette så ganske greit ut, borsett fra at det kosta litt vel mye hvis man skulle overføre det gamle nummeret (250kr). noen andre forslag? jeg sender veldig lite tekstmeldinger, så samtalepris er vel den mest kritiske variabelen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mobyson er vel det billigste med mindre du bor i Oslo, da hadde jeg anbefalt Teletopia.

 

Jeg har Mobyson og er veldig fornøyd.

Det koster rundt 250,- for alle selskapene for å portere nummer.

 

Jeg ville si at Mobyson er det billigste.

 

Det anbefales ihvertfall.

Hei

 

Det koster ikke 250kr hos alle operatører å portere nr.,hos Chess koster det 100kr å portere nr,og det er gratis innmelding i mars

Lenke til kommentar
skal gå til anskaffelse av et nytt abonnement til min nye k700i tlf. bare lurte på hvilket abonnement folk her anbefaler. jeg skjekket ut www.mobyson.no og dette så ganske greit ut, borsett fra at det kosta litt vel mye hvis man skulle overføre det gamle nummeret (250kr). noen andre forslag? jeg sender veldig lite tekstmeldinger, så samtalepris er vel den mest kritiske variabelen

Hei

 

Chess knockout kan være noe for deg,0,69 å ringe,100kr å portere,gratis innmelding i mars

Lenke til kommentar

Om du rigner mye og vil ha billig portering så er det INGEN som amtcher chess knock-out, nærmeste er netcom plenty 1000 med samtalepris på 0,75, men anbefaler allikevel chess knock-out. En kompis som ringer mye byttet fra netcom activetalk til dette for ei måned siden, telefonregninga var plutselig under det halve!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...