Martin A Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 (endret) Jeg vil ikke ha SP2. Jeg prøver nå å se etter nettbutikker som har xp pro engelsk OEM SP1, men det er lettere sagt enn gjort gitt.... Er det noen som vet om noen nettbutikker som selger dette om dagen...? Endret 14. mars 2005 av Martin A Lenke til kommentar
Martin A Skrevet 16. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2005 webshopansatte?? Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Jeg vil ikke ha SP2. Jeg prøver nå å se etter nettbutikker som har xp pro engelsk OEM SP1, men det er lettere sagt enn gjort gitt.... Er det noen som vet om noen nettbutikker som selger dette om dagen...? hvorfor vil du ikke ha SP2? jeg har en XP Pro SP1 orginal Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Du kommer uanstet til å måtte installere SP2 etterhvert, om du skal ta ibruk nye oppdateringer og programvare ifra microsoft. Lenke til kommentar
HanZl Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Hvorfor har folk så mye imot SP2? Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Hvorfor har folk så mye imot SP2? De savner kunnskap Lenke til kommentar
Martin A Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2005 Kan ikke huske sist gang maskinen var like ustabil. Rett etter clean install av xp med sp2 begynte morrosakene. Nå crasher maya hele maskinen min en gang i timen selvom jeg har optimalisert den for sp2... Senest i dag tok windows seg friheten til å starte opp maskinen min med xp skinnet på etter at jeg hadde customiza windows akkurat slik jeg ville ha den. Helt topp. Liker også måten de snikinnstallerer updates ved shutdown. Det går sikkert an å sette opp, men jeg må si jeg likte meg bedre med xp sp1 uten alt dillet. Det skal jo være så sikkert og brukervennlig at det blir slitsomt. Lenke til kommentar
Poppe Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Ville sett på de mindre webshoppene,kan hende de har en liggende. Lenke til kommentar
olavr Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Hvorfor har folk så mye imot SP2? De savner kunnskap Sannsynligvis. Selv har jeg ikke hatt det minste problem etter at jeg installerte xp2. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Hvorfor har folk så mye imot SP2? De savner kunnskap Sannsynligvis. Selv har jeg ikke hatt det minste problem etter at jeg installerte xp2. Tull ! Mange jobber med programmer som rett og slett har problemer med SP2 men funker fint med SP1. Problemet ligger ikke hos MS(les SP2) men programvaren som ikke er oppdatert for SP2 ennå... Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Problemet ligger ikke hos MS(les SP2) men programvaren som ikke er oppdatertfor SP2 ennå... Det er ikke mange men enkelte og jeg ville da heller ungått disse enn å la være å installere sp2. Hvis de ikke er seriøse nok til å oppdatere programmene sine syns jeg ikke man skal bruke dem. Brannmuren i sp2 er også blitt mye lettere å konfigurere og automatiske oppdateringer og overvåkning av antivirus er bare herlig. Sikkerhetsmessig er det så mange fordeler i sp2 at jeg aldri ville anbefalt noen å unngått denne. Jeg har hatt brukere som følger råd fra mer eller mindre uvitende konsulenter og pc selgere om at sp2 skaper mye krøll osv og det irriterer meg. Dersom systemet blir ustabil etter installasjon av sp2 er det noe som ikke er som det skal og det bør fikses opp i. Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Har også lagt inn SP2, ALT fungerer, Har ikke hatt problemer i det hele tatt bortsett fra ny driver på ei trådløs mus. Det var alt. Det var på en bærbar med touchpad så problem og problem var det nå vell ikke. SP2 må du ha for å kunne bruke Ie7.0 når det kommer. Selv om jeg har skiftet til Firefox med mousegestures og adblocker Lenke til kommentar
Martin A Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2005 (endret) IE? narr meg ikke til å le... får vel gi maskinen en helsjekk og... Endret 17. mars 2005 av Martin A Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 IE? narr meg ikke til å le... Vet du i hele tatt noe om IE7? Hvorfor uttale seg slik når du tydeligvis bare er ute etter å provosere og ikke har kunnskap om emnet i det hele tatt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå