Gå til innhold

Finnes det noen som selger XP pro OEM SP 1 lenger?

Anbefalte innlegg

Jeg vil ikke ha SP2. Jeg prøver nå å se etter nettbutikker som har xp pro engelsk OEM SP1, men det er lettere sagt enn gjort gitt.... Er det noen som vet om noen nettbutikker som selger dette om dagen...? :hmm:

Endret av Martin A
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg vil ikke ha SP2. Jeg prøver nå å se etter nettbutikker som har xp pro engelsk OEM SP1, men det er lettere sagt enn gjort gitt.... Er det noen som vet om noen nettbutikker som selger dette om dagen...? :hmm:

hvorfor vil du ikke ha SP2?

jeg har en XP Pro SP1 orginal :D

Lenke til kommentar

Kan ikke huske sist gang maskinen var like ustabil. Rett etter clean install av xp med sp2 begynte morrosakene. Nå crasher maya hele maskinen min en gang i timen selvom jeg har optimalisert den for sp2... Senest i dag tok windows seg friheten til å starte opp maskinen min med xp skinnet på etter at jeg hadde customiza windows akkurat slik jeg ville ha den. Helt topp. Liker også måten de snikinnstallerer updates ved shutdown. Det går sikkert an å sette opp, men jeg må si jeg likte meg bedre med xp sp1 uten alt dillet. Det skal jo være så sikkert og brukervennlig at det blir slitsomt.

Lenke til kommentar
Hvorfor har folk så mye imot SP2?

De savner kunnskap

Sannsynligvis.

Selv har jeg ikke hatt det minste problem etter at jeg installerte xp2.

Tull ! Mange jobber med programmer som rett og slett har problemer med SP2

men funker fint med SP1.

Problemet ligger ikke hos MS(les SP2) men programvaren som ikke er oppdatert

for SP2 ennå...

Lenke til kommentar
Problemet ligger ikke hos MS(les SP2) men programvaren som ikke er oppdatert

for SP2 ennå...

Det er ikke mange men enkelte og jeg ville da heller ungått disse enn å la være å installere sp2. Hvis de ikke er seriøse nok til å oppdatere programmene sine syns jeg ikke man skal bruke dem. Brannmuren i sp2 er også blitt mye lettere å konfigurere og automatiske oppdateringer og overvåkning av antivirus er bare herlig. :D

Sikkerhetsmessig er det så mange fordeler i sp2 at jeg aldri ville anbefalt noen å unngått denne.

Jeg har hatt brukere som følger råd fra mer eller mindre uvitende konsulenter og pc selgere om at sp2 skaper mye krøll osv og det irriterer meg. Dersom systemet blir ustabil etter installasjon av sp2 er det noe som ikke er som det skal og det bør fikses opp i.

Lenke til kommentar

Har også lagt inn SP2, ALT fungerer, Har ikke hatt problemer i det hele tatt bortsett fra ny driver på ei trådløs mus. Det var alt. Det var på en bærbar med touchpad så problem og problem var det nå vell ikke.

SP2 må du ha for å kunne bruke Ie7.0 når det kommer. Selv om jeg har skiftet til Firefox med mousegestures og adblocker :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...