dnivie Skrevet 13. juli 2002 Del Skrevet 13. juli 2002 Hmm.. Har lurt på om jeg skulle kjøpe KOSS Porta Pro en stund, så idag stakk jeg en tur på Spaceworld og spurte om jeg kunne få prøve-høre headphones'ene.. Men nei.. Fyren bak disken kom med et surt "nei!".. Eeh.. Bra salgsteknikk må jeg si! Gidder selvfølgelig ikke kjøpe de hvis jeg ikke får høre om de er verdt pengene! Da jeg så de i butikken så de forresten ganske skrøpelige ut! .. Stor forskjell fra mine SONY Lightweight headphones tror dere? [ Denne Melding var redigert av: dnivie på 2002-07-13 20:08 ] Lenke til kommentar
Insanity Skrevet 13. juli 2002 Del Skrevet 13. juli 2002 Noen som vet om det er flere norske webshoper som har Koss? Lenke til kommentar
Das Bimmer Skrevet 15. juli 2002 Del Skrevet 15. juli 2002 Grado SR-60 er en av de beste hodetelefonene til prisen. Men de fleste her synes sikkert den er dyr alikevel. Ca. 1200-1300 kr. Lenke til kommentar
okvangar Skrevet 15. juli 2002 Del Skrevet 15. juli 2002 Vurderer selv PortaPro, men kjøpte KOSS The Plug til mp3 spillern. Vanvittig bra, bassen på de små pluggene er av en annen verden (minuset er at du må ha pluggene laaaangt inni øret) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå