pizzi Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Hei! Topic sier det meste. Jeg skal kjøpe meg ny PC og bestemte meg for å vente til 600 - serien til Intel ble sluppet, men nå ser det ut til at dobbeltkjerne er rett rundt svingen. Hjelp, hva skal jeg gjøre!? Mange takk for svar på forhånd Lenke til kommentar
phax Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 uansett hvor lenge du venter vil det alltid være noe nytt rett rundt svingen. så det jeg sier er at det er sjelen noe vits i og vente med å kjøpe pc. den vil bli like fort utdatert uansett. Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Når kommer egentlig disse dobbeltkjerneprosessorene? Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 når intel føler for det... Lenke til kommentar
pizzi Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2005 Oki, for kjøpe 600 - serien da. Men er litt surt hvis dobbeltkjerne kommer en måned etter PS: vet ikke når de kommer, men tror det er rett rundt svingen Lenke til kommentar
phax Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 men så kan du jo tenke deg prisen også da når de kommer.. Lenke til kommentar
[SifO] Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 hehe, jeg kjøpte nettopp nytt system, og da kom det SLi oppsett til AMD 64 prosessorene uka etter Lenke til kommentar
bureaucrator Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Det kommer jo også an på bruken. Det er jo en lang rekke program som vil kunne benytte seg av dobbelkjernen nokså umiddelbart, men hvis du for eksempel er opptatt av spill, er det liten grunn til å vente. Disse vil ikke tjene på dobbelkjerne sannsynligvis før i 2006, og å kjøpe en prosessor f.eks. i sommer med tanke på bruk et år senere er ikke noe særlig vits. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå