Cerb89 Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 hvordan få skjult nummer på Sony ericsson t610? noen som kan skrive ned her ? hadde det vært supert. takk på forhånd Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Har du Netcom, så går det nok ikke. Men du kan vel prøve å gjør slik: Anrop->Vis eller skjul nr.->Skjul nummer Lenke til kommentar
BrukerSlettet Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Finn personen du skal ringe til i telefonlisten -> gå inn på personen -> trykk mer -> trykk på "ring og skjul ID" Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 (endret) Jasså Zemeckis? Det funka ikke på meg Har du nummeret i hodet, trykker du #33# foran nummeret. Hvis IKKE går du inn på navnelisten - Velg - Mer - ''ring og skjul ID'' EDIT: Var litt sen der! Endret 14. mars 2005 av MacCy Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Har du nummeret i hodet, trykker du #33# foran nummeret. Hos meg har det alltid vært #31#... Skal fungere for alle som bruker Telenor's GSM-nett (også andre operatører enn Telenor, selvfølgelig). Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Jasså Zemeckis? Det funka ikke på meg Har du nummeret i hodet, trykker du #33# foran nummeret. Hvis IKKE går du inn på navnelisten - Velg - Mer - ''ring og skjul ID'' EDIT: Var litt sen der! Hmm, mener å huske det var slik da jeg hadde T610. Har en K500i nå Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 14. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2005 takk alle sammen "Velg - Mer - ''ring og skjul ID'' funka Lenke til kommentar
serber Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 vil bare si at det funker også på netcom!! pappa oppdaget det for et par dager siden. først så trodde jeg ikke,men så ringte han meg og det var jo skjult både jeg og han har active talk så er det bare å ringe og terrorisere noen :!: Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 14. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2005 det funker ikke med meg, har netcom, kontantkort da. kanskje derfor Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Skjult nummer kan kun ringes med telenor. Netcom kan du ikke ringe med skjult nummer med mindre du har bestilt dette som ekstratjeneste. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Skjult nummer kan kun ringes med telenor.Netcom kan du ikke ringe med skjult nummer med mindre du har bestilt dette som ekstratjeneste. Er det derfor jeg aldri hører noe fra telefonselgere fra Netcom? Neida. Men er ikke det en funskjon på hver av telefonene, og ikke opperatøren som bestemmer om du kan ringe med sjult nummer da? Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Nevnt over her er jo "koden" #31#NUMMERET. Det er ikke for telefonen, men for nettverket den brukes i (i dette tilfellet Telenors). Lenke til kommentar
Freesbee Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Skjult nummer kan kun ringes med telenor.Netcom kan du ikke ringe med skjult nummer med mindre du har bestilt dette som ekstratjeneste. Skaff deg ett NetCom abo, slå #31# foran nummeret og se hva som skjer. Har vært mulig siden Januar. Lenke til kommentar
serber Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Hvis du har netcom abo kan du ringe skjult. det funker 100%! Og vi har ikke bestilt noe ekstra tjenester,nei. Vet ikke hvordan det er med kontant kort. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Vet ikke hvordan det er med kontant kort. Funker uansett! Lenke til kommentar
Bunchie Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Funker ikke hos meg, kanskje man må være registrert kontantkortkunde? Får vel se til å registrere meg snart. Lenke til kommentar
Spaniolen Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 ja... det funker på netcom oxo.. jeg har youngtalk... jeg får til å ringe med skjult nummer... Lenke til kommentar
Nico77 Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Det skal funke med alle typer kontantkort / abonnement å legge inn skjult nr. på de enkelte mobiltelefonen. Trenger ikke å ringe til NetCom å legge inn dette som tilleggstjeneste. Har virket helt siden slutten av Januar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå