Gå til innhold

Matrox Parhelia i Danmark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den er ikke rask nok nå, men det var vel snakk om at 256-utgaven skulle få raskere kjerne også. Med oppdaterte drivere bør nok den kunne sparke litt ræv. Jeg tror også de har rett i at Parhelia er et grafikkort for framtiden, så vi får se.

Ikke minst er det et kort for bildekvalitet - det taper jo nesten ingenting på sin 16X AA og A-filtering. Da går det an å kjøre lavere oppløsninger og likevel få rå bildekvalitet. Det irriterer meg bare at vi ikke har sett noen benchmarks av surround gaming...

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-27 18:15, CannoliBoy skrev:

Den er ikke rask nok nå, men det var vel snakk om at 256-utgaven skulle få raskere kjerne også. Med oppdaterte drivere bør nok den kunne sparke litt ræv. Jeg tror også de har rett i at Parhelia er et grafikkort for framtiden, så vi får se.

Vel, noe av problemet er at GPUen er såpass stor, så de skal få problemer med å få den til å gå særlig mye raskere.

Det er et ankepunkt at den ikke har full DirectX 9-støtte. Ati og nVidia kommer nok ikke til gjøre noe lignende (dvs. kun implementere delvis støtte).

Quote:

Ikke minst er det et kort for bildekvalitet - det taper jo nesten ingenting på sin 16X AA og A-filtering. Da går det an å kjøre lavere oppløsninger og likevel få rå bildekvalitet. Det irriterer meg bare at vi ikke har sett noen benchmarks av surround gaming...

Carmack mener at at framerate halveres ved bruk av surroundgaming, ta en titt på .plan-en hans:

http://www.bluesnews.com/plans/1/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...