Novec Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 Også danskene på HARDiNFO har hatt fingrene sine borti det nye Parhelia-kortet til Matrox. Første test i skandinavia? Les hele artikkelen. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 Nei, det er ikke den første, Clas Mehus i PCWorld la ut test i går. http://www.pcworld.no/dataguiden/tester/grafikkort/matrox_parhelia_128/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 Bare å vente på drivere så tenker jeg den troner på toppen :smile: Hurra for konkurranse Lenke til kommentar
Lch Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 Nix, den er rett og slett ikke rask nok. Matrox må få opp klokkefrekvensen. Lenke til kommentar
Klette Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 hmmm, må nok litt mer til en bare drivere, de slipper vel ut en MAX utgave eller.no ettervært (sånn som med GF4 Ti 4xxx) Da blir det saker Lenke til kommentar
Novec Skrevet 27. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2002 Den er ikke rask nok nå, men det var vel snakk om at 256-utgaven skulle få raskere kjerne også. Med oppdaterte drivere bør nok den kunne sparke litt ræv. Jeg tror også de har rett i at Parhelia er et grafikkort for framtiden, så vi får se. Ikke minst er det et kort for bildekvalitet - det taper jo nesten ingenting på sin 16X AA og A-filtering. Da går det an å kjøre lavere oppløsninger og likevel få rå bildekvalitet. Det irriterer meg bare at vi ikke har sett noen benchmarks av surround gaming... Lenke til kommentar
Novec Skrevet 27. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2002 Quote: Den 2002-06-27 17:44, LarsC skrev:Nei, det er ikke den første, Clas Mehus i PCWorld la ut test i går.http://www.pcworld.no/dataguiden/tester/grafikkort/matrox_parhelia_128/ Kan nok hende disse gutta var tidligere ute likevel. Den ble publisert på tirsdag, jeg var bare litt treg til å linke... Lenke til kommentar
Lch Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 Ok, jeg gir meg. :wink: Men da la de den før sperrefristen... Tsk, tsk. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 Quote: Den 2002-06-27 18:15, CannoliBoy skrev:Den er ikke rask nok nå, men det var vel snakk om at 256-utgaven skulle få raskere kjerne også. Med oppdaterte drivere bør nok den kunne sparke litt ræv. Jeg tror også de har rett i at Parhelia er et grafikkort for framtiden, så vi får se. Vel, noe av problemet er at GPUen er såpass stor, så de skal få problemer med å få den til å gå særlig mye raskere. Det er et ankepunkt at den ikke har full DirectX 9-støtte. Ati og nVidia kommer nok ikke til gjøre noe lignende (dvs. kun implementere delvis støtte). Quote: Ikke minst er det et kort for bildekvalitet - det taper jo nesten ingenting på sin 16X AA og A-filtering. Da går det an å kjøre lavere oppløsninger og likevel få rå bildekvalitet. Det irriterer meg bare at vi ikke har sett noen benchmarks av surround gaming... Carmack mener at at framerate halveres ved bruk av surroundgaming, ta en titt på .plan-en hans: http://www.bluesnews.com/plans/1/ Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 Det der så for dårlig ut! får håpe at de får opp hastigheten en del på 256 utgaven. mitt gf3 kort banker det kortet når det gjeller hastigheten på gpu'en og minne hastigheten! Nå får ATI skjerpe seg. Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 hehe...sorry mente matrox!!! Lenke til kommentar
H_Bozz Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 16xFFA awww.. scorer høyere en gf4 med 4xFSAA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå